Ladistin elukka
Ladistin elukka
Tulipa mieleeni kysyä muitten elukoista, mulla on kaksi wanhaa (15v8kk) serpi-merkkistä hurttaa. Semmosia näkkee usein uutisfilmeissä ym. ympäri maailmaa tulevissa jutussa. Toinen on semmonen punaruskea jotka yleensä kuseksivat kameran edessä ja toinen semmonen musta, jotka ruukaa yleensä jäpiä jossakin taustalla.
Niin, mitenpä teillä?
Niin, mitenpä teillä?
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Täältä löytyy sekä "kolli" että koira
!
"Kolli" on nimeltään Iita ja Iita on vähän yli 4 vuotta vanha ja kyllä se narttu on vaikka Kolliksi sitä sanotaanki.Autoilusta Iituli ei oikeen tykkää vaan tuppaa läähättään ja tassut hikoilee tosi paljon,mutta muuten kyllä tykkää autoon mennä tutkiin ku se on paikallaan.
Sitten tämä vähän isompi osapuoli on nimeltään Aleksi,tuttujen kesken Allu vaan.Allun on kultainennoutaja ja ikää sillä on reilut 5 vuotta.Ja Allun mielestä ladailu on tosi kivaa
!
Kuvia kyseisistä elukoista löytyy sivuilta http://netikka.net/tintu

"Kolli" on nimeltään Iita ja Iita on vähän yli 4 vuotta vanha ja kyllä se narttu on vaikka Kolliksi sitä sanotaanki.Autoilusta Iituli ei oikeen tykkää vaan tuppaa läähättään ja tassut hikoilee tosi paljon,mutta muuten kyllä tykkää autoon mennä tutkiin ku se on paikallaan.
Sitten tämä vähän isompi osapuoli on nimeltään Aleksi,tuttujen kesken Allu vaan.Allun on kultainennoutaja ja ikää sillä on reilut 5 vuotta.Ja Allun mielestä ladailu on tosi kivaa

Kuvia kyseisistä elukoista löytyy sivuilta http://netikka.net/tintu
Meidän Ladaosia Doggi vahtaa. Eli noin 7 vuoden ikäinen (tarkka syntymäaika ei tiedossa) SEROPI. Tarkoittaen schäferin,rotwailerin ja karjalan karhukoiran ja labbiksen sekoitus jo toisessa polvessa (kaiketi).
Pienikokoinen oloisekseen mutta suursyömäri ja omistaa 40Kg painavana valtavasti voimia.
25 kg betonisäkki ei pitele sitä vaan tulee reippaasti perässä.
Pienikokoinen oloisekseen mutta suursyömäri ja omistaa 40Kg painavana valtavasti voimia.
25 kg betonisäkki ei pitele sitä vaan tulee reippaasti perässä.
Lada rules
mirrilöi...
Meitin taloudessa autojen konepeltejä kuraavat 9v angorakolli (semmonen maitokahvinvärinen patalaiska karvamörö) ja parivuotias narttumirri (lehmäkuvioitu ja tyhmä kun saapas).
Jossain taisi olla yksi kanikin...

Jossain taisi olla yksi kanikin...

- Lada-Jussi
jes
on mul siellä nappi-kisu + joukko naapurin kisuja aina nurkissa
siis kisu = Kissa

- veli alexei
- Moderaattori
-
- Viesti:
katteja
Mulla on kaksi kissaa. Toinen on n.18v Lyyli Amanda Flyygeli ja toinen n. 8v Miisa Ylermi Flyygeli.
Itse Ladaillessa Sammukassa on sammakko nimeltään Sammukka. Myös joku papukaija liittynyt ladailuun.
Itse Ladaillessa Sammukassa on sammakko nimeltään Sammukka. Myös joku papukaija liittynyt ladailuun.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Mosse-Aksu
Ladaillessa on ainakin näin kesällä mukana lukematon määrä erilaisia hyönteisiä nokassa ja tuulilasissa. Katolla olevien läiskien perusteella voi päätellä, että lintuparvi lentää aina yläpuolella. Kerran yritti hirvikin pyrkiä tuulilasin läpi kyytiin.
Kotona on kaksi kissaa. 12 v narttu ja 6 v kolli.
Kotona on kaksi kissaa. 12 v narttu ja 6 v kolli.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Moninaisia kommentteja tulee kyselyyni.
Tämä on omalta osaltani jonkinlaista surutyötä, kun joudun piakkoin laskemaan kuulan kalloon vanhalle vahti-sudelle, Kaino-Vienolle. K-V nimenä on perua Mummo-Ankalta (Kaino-Vieno Ankka: nämä nimet eivät ole sukupuolirajoitteisia)
Ladan eturengas ilman koirankusta ei ole oikea Ladan eturengas.
Tämä on omalta osaltani jonkinlaista surutyötä, kun joudun piakkoin laskemaan kuulan kalloon vanhalle vahti-sudelle, Kaino-Vienolle. K-V nimenä on perua Mummo-Ankalta (Kaino-Vieno Ankka: nämä nimet eivät ole sukupuolirajoitteisia)
Ladan eturengas ilman koirankusta ei ole oikea Ladan eturengas.
Ladalla ajaminen on machoa.