Sivu 1/1
1500 kannen madallus
Lähetetty: 25.11.2012 12:39
Kirjoittaja arsenikki
Mulla 1500 kone.
eikö mäntien pidä tulla palotilan pintaan.? jää 1.5mm alle eli lohkosta 1.5mm pois.
Entä kannesta kärsiikö ottaa jotain pois? mitä muut on madaltanu, siinä suhteessa kuitenkin ettei tarvii kerosiiniä tankata.
Re: 1500 kannen madallus
Lähetetty: 25.11.2012 14:29
Kirjoittaja veli samara
haulla löytyy tietoa, kun satuin eilen niitä topicceja selaamaan. Itselle tulossa 1500 kone myös mutta ahdettuna...
Hakusanoja puristus, kansi, lohko, männät... Yms kyllä löytyy....
Tossa eka joka löyty, ja hyvää tietoa....
ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?f=24&t=31582&p=304929&hilit=dekin+tasalle#p304929
Re: 1500 kannen madallus
Lähetetty: 25.11.2012 14:37
Kirjoittaja pressa
maako kirjoitti:näinhän se on, itsekkin kun uutena tänne tulin ja ...perusjuttuja kyselin niin melkein heti tuli tämä varmaan paikan yleisin lausahdus "käytä hakua"... sekin helpottaisi paljon, kun ne tyhjänpäiväiset kyselyt kysyisi vaikka täällä nopeissa niin ei olisi joka osio täynnä noita jutuntynkiä...
Lohkosta siten että männät tasan, ja kannesta vähän lisää, tarvittaessa (nokan noston ja jyrkkyyden mukaan) mäntin hivenen koloa venttiileille.
Re: 1500 kannen madallus
Lähetetty: 25.11.2012 15:23
Kirjoittaja START
arsenikki kirjoitti:siinä suhteessa kuitenkin ettei tarvii kerosiiniä tankata.
"kerosiini" eli lentopetroolihan on samaa kun diiseli, paitsi ilman parafiiniä että kestää pakkasta... älä sitä sinne tankkaa se nakuttaa. lentokone bensiini on sitten oma juttunsa, se on aika korkea oktaanista ja lyyjyllistä ainetta mut sitä ei käytetä missään suihkuvehkeessä
sit jos puhutaan muustakin kun asian vierestä, niin olikos sulla mimmosta kokoonpanoa muuten? nokkaa? tuplia?
vakio nokalla ei kyllä paljoa yli kympin kärsi rutistaa, mut joku n300 astetta ni se vaatii ihan vaan toimiakseen jonkun 11:1 puristukset
varmin keino kun mittailee palotilat ja laskee puristuksen niin ei tuu vahinkoa.
vanhoja viestejä kun selailee yhen illan niin pääsee jo hyvin kärryille, ja jos vielä arveluttaa niin eiköhän täällä joku viisas vastaa sit jotain ihan asiaakin
Re: 1500 kannen madallus
Lähetetty: 25.11.2012 15:24
Kirjoittaja START
olin nopee ja vastasin jo kahteen kertaan saman sepustuksen

Re: 1500 kannen madallus
Lähetetty: 25.11.2012 17:03
Kirjoittaja jaketech racinteam
hakusanalla palje alue löytyy juttua männän ja kannen välisestä etäisyydestä. ja on aika tärkee juttu virivehkeissä.
Re: 1500 kannen madallus
Lähetetty: 31.8.2015 7:56
Kirjoittaja arsenikki
Re: Kuvia lada Projektista
Lähetetty: 25.9.2015 0:25
Kirjoittaja toktornivako
arsenikki kirjoitti:tässä nopea kuitti, kalja törpön äärestä.
Penkistä paperi 117pollee ja 170vääntöö!!!!
Tähän tuotiin peltisatsi, 289/11,2 nokka, kevennetty vauhtipyörä, Venäläinen Sport Solex +muut konerempaan tarvittavat ja kärjetön sytkä, kansi oikaistiin ja siistin kanavat ja kohdistin sarjat, lohkosta jyrsittiin muistaaksani 1,8mm tasopinnasta eikä tarvinnut mitään venakoloja, kiesi on yllättävänkin mukava ihan normi ajossakin ei kao eikä rytki.