Selvisi myös että kärjet olivat palaneet ja löi isomman kipinän kärjille kun tulpalle vaihdettu kondensaattori ja kärjet.
Nyt kuitenkin kysyisin kun sytytys on aivan pielessä ei lähde käyntiin auto niin kuinka säätäisin sitä karkeasti?

Vauhtipyörän tienoilla on mustassa hihnan muovikuoressa merkit ja apulaitehihnapyörässä samoin. Voi olla vaikea nähdä, mutta kyllä ne siellä on. Kun merkit on kohdallaan, pitää virranjakajan pyörijän olla ykköspytyn tulpanjohdon kohdalla. Tällä pitäisi päästä oikealle hehtaarille ja saada kone käyntiin.Viped- kirjoitti:Elikkäs juu lada alko käymään yhtäkkiä kahdella ja säädin sytytystä korvakuulolla sammui kokonaan.
Selvisi myös että kärjet olivat palaneet ja löi isomman kipinän kärjille kun tulpalle vaihdettu kondensaattori ja kärjet.
Nyt kuitenkin kysyisin kun sytytys on aivan pielessä ei lähde käyntiin auto niin kuinka säätäisin sitä karkeasti?