Lada Niva Vis 23461

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
niva Vis

Lada Niva Vis 23461

Viesti Kirjoittaja niva Vis »

Elikkä tämmöisen ladan ostin virosta. Sain sen rekisteröityä, vaikka oli siinä aika homma. Verottaja ainakin pitää autoa arvokkaana :lol: . Auto on 2002, jotakin rahinaa kuuluu jostakin (laakerista?) ja jostakin pitäisi saada siihen lehtijouset taakse tai vahvistaa niitä. Ollut kai kovassa käytössä ja jouset hieman kuoleentuneet. Takalamppujakin metsästelen varaosiksi (430mmx95mm). 4x4ru on toimittanut aika hyvin jotakin osia.

Tarkoitus olisi saada sellaiseen kuntoon että saa ajaa metsästysajot surutta koiran kanssa...
Jos jollakin samanlaista projektia, olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja vinkkejä. Taitaa olla ainoa rekisterissä suomessa minulla. Olen pari Vis:ä nähnyt lehti ilmoituksessa kyllä. Lava on tosi hyvä kun sinne saa työkoneet...

Martti
Zapsky
Moderaattori

Re: Lada Niva Vis 23461

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Hieno ja harvinainen peli, ei muuta kuin tarinaa ja kuvaa tulemaan!
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

niva Vis kirjoitti:Elikkä tämmöisen ladan ostin virosta. Sain sen rekisteröityä, vaikka oli siinä aika homma. Verottaja ainakin pitää autoa arvokkaana :lol: . Auto on 2002, jotakin rahinaa kuuluu jostakin (laakerista?) ja jostakin pitäisi saada siihen lehtijouset taakse tai vahvistaa niitä. Ollut kai kovassa käytössä ja jouset hieman kuoleentuneet. Takalamppujakin metsästelen varaosiksi (430mmx95mm). 4x4ru on toimittanut aika hyvin jotakin osia.

Tarkoitus olisi saada sellaiseen kuntoon että saa ajaa metsästysajot surutta koiran kanssa...
Jos jollakin samanlaista projektia, olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja vinkkejä. Taitaa olla ainoa rekisterissä suomessa minulla. Olen pari Vis:ä nähnyt lehti ilmoituksessa kyllä. Lava on tosi hyvä kun sinne saa työkoneet...

Martti
Eiköhän me tullaiseenkin Venäjältä osia saada! :)
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

niva Vis

Viesti Kirjoittaja niva Vis »

tosi hyvä jos osia saadaan! ei kuin mainosta.

martti
Vastaa Viestiin