Tuli rakenneltua tollanen 1500 ketjukone 76,6mm männillä, avarretulla kannella, burton bf63 tyyppisellä 305 asteisella nokalla, lohkosta -2,2mm pois, tasapainotettu alakerta, -2kg kevyempi vauhtipyörä ku omansa teräksestä, säädettävä nokkapyörä ja 2x 44IDF kaasuttimilla.
Ja koska vakio männistä ja veiveistä ku on kyse ni eihän niille rajua puristussuhdetta voi laskea että kestää. Puristussuhteeksi laskettiin 10,5 mutta venttiitaskut söi osan siitä ni eipä nyt osaa tarkkaa sanoa.
Mitäänhän ei tapahdu puristussuhteen ollessa alle 12 joten tässäpä ois seuraava "visio" tulevasta ja jospa täältä löytyis jopa apua asiaan.
Ajatuksena olis hankkia 1700 motti johon kansi kävis nykyisestä mutta mites alakerta? Tietääkseni saman iskupituuden takia kävis. Lautamäki motorsportin sivun taulukosta huomasin että starletin 5k käyttää halkaisijaltaan samankokoista 82mm mäntää. Ja puristuskorkeus on 25,4mm joten aika ohkasesta wisecon takomännästä ois kyse. 1500 vakiomännässä se oli 38mm. Mutta mistäs kanget? Käviskö mistään suoraan vai meniskö mittatilaus hommiksi.
Ois kiva tietää onko vastaavaa kukaan ennen tehny?
Joka tapauksessa aion hankkia motin että pääsis tarkemmin mittailemaan ja pähkäilemään joten jos joltain sattuu löytymään ylimääräisenä ni voi toki tarjota.
Mutta ennenkaikkea ois kiva saada palautetta että moinen on mahdollista vai oliko tuhoon tuomitusta ajatuksesta kyse
