
Kyseessähän on siis vuoden 1982 "tuplis" 1300S. (Vaz-21033)
Lienee jonkun sortin "häviävä luonnonvara". Ajettu 178tkm Syö noin 7,6l/100km (omalaskenta)
Autohan on Ladan originaal tummansininen, ja väri lienee alkuperäinen kun sisustat ym piilopaikat korissa samaa väriä.
Auto käy ja kukkuu, lähtee kuin palmun alta, Leimaa Maaliskuulle.
Viime-kesänä pohjasta etsitty ruostevaurioita, ja tankin alta sekä kuskin puolen kyljestä hitsailtu pohja ja massailtu.
Vaihdettua osaa:
Laturin hihna
Virranjakajasta uusittu kondensaattori,kärjet,kansi,pyörijä ja johto puolalta kärjille.
Kiihdytyspumpun kalvo
Tulpat ja tulpanjohdot syksyllä.
Ei syö öljyä, Ylempi vesiletku (termostaatilta kanteen) vuotaa kiinnityksestään mutta tämä tarkoitus korjata.
Käyttölaitteet, valot, lämmitin, vilkut jne toimivat.
Sisusta alkup. tosin oikean takaoven pahvi repsottaa, ja samoin kuskin oven koska lukkoa piti tutkia. Kuskin oven kahvan "koristesuojus" keskeltä halki.
Jälkiasennettu radio, ja ainoat kaiuttimet keskikonsolissa alimmaisena (ei pistä silmään)
Ja vielä erikoisuutena Iso-Ukin tekemä ajonesto, estänyt monet varkaudet.
(ei mitään havaintoja miten toimii, mutta katkaisee sytytysvirran, startin kuitenkin pyöriessä, että saa ilolla tyhjentää vaikka akun eikä lähde.)
Mukaan tulisi varaosina (toisesta 21033-lartsasta) Puola, ilmanputsarin "kuoret", ja laturi.
Löytyy nahkapussukka, veivi, ja siellä jotain työkaluja.
Ladan pienempi työkaluboksi kaikkine kaluineen.
Kotelossa oleva rengaspainemittari
Jalkapumppu (tästä ei tietoa onko alkuperäinen)
Kahdet renkaat ja vararengas.
Senhän tiedän ettei näillä huikeita arvoja ainakaan vielä ole mutta jotain osviittaa? yltääkö edes pariin tonniin

pahoittelen kuvien puuttumista, varmaan auttaisivat asiaa

edit: teinkin tälläsen surkimuksen vielä ei löytynyt äkkiä mitään "myyntikuvia"

http://img34.imageshack.us/img34/1696/gbhx.jpg