Hojo hojo.
Tulimpahan miettineeksi tämmöstä että...
Jos on kanttilamppunen 1700i kaasari ruutta hirviö ja haluaisi vaihtaa sen nivan 4-piste ruuttaan / vastaavaan niin pystyykö alkuperäinen boksi ohjaan myös sitä ??
Tarviiko tehdä muita muutoksia kuin itse ruutan vaihto sekä kannen muokkaus / vaihto ??
Ja onko kyseises svapissa loppuviimeeks mitään käytännön hyötyä / järkeä ??
1-piste / 4-piste ruutta.
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
Eri ohjainlaitteet, järjestelmä pitää vaihtaa kokonaisuutena.
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
Näin arvelinkin mutta eihän näistä ikinä tiedä..
sillä kysyinkin.
sillä kysyinkin.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
tuskin joo osuu bensakartat oikein kun vaihtaa yhen suuttimen neljään
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-
- Viestit: 300
- Liittynyt: 7.6.2013 13:35
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
No, jos on kokonaistuotto sama niin sen puolesta kyllä. Suutinimpedanssi pitäisi olla kohdillaan, eli 4 suutinta rinnan sama arvo kuin monosuuttimellakin, boksissa on ylivirran mittaus. Sen ei pitäisi olla myöskään ongelma, rinnan/sarjakytkentää sopivilla arvoilla.START kirjoitti:tuskin joo osuu bensakartat oikein kun vaihtaa yhen suuttimen neljään
Toimintaperiaatteen perusteellakin saattaisi toimia: Monojetti suihkaa 4 kertaa työkierron aikana, yhden pyttysatsin kerrallaan ja sen saa se, joka sillä hetkellä on imuvuorossa. Jos nyt ajettaisiin 4-pisteruuttaa jossa jokainen suihkaa neljäsosan kokonaimäärän pysyessä samana, niin jokaiseen haaraan ruutattaisiin 3/4 venttiilin ollessa kiinni ja loput kun se aukeaa ja koko kakku pääsee sisään.
Lisäksi erillinen paineensäädin ja 4-pisteessäkin pitää olla lisäilmasäätimenä askelmoottori.
Saa kokeilla

Paljonkos muuten 1-piste ruuttaa per minuutti eli mikä on tuotto? Tarttis tietoa tulevaan megaprojektiin...