1-piste / 4-piste ruutta.

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
ö..speed?
Viestit: 163
Liittynyt: 20.2.2008 21:12
Paikkakunta: Lahti

1-piste / 4-piste ruutta.

Viesti Kirjoittaja ö..speed? »

Hojo hojo.

Tulimpahan miettineeksi tämmöstä että...

Jos on kanttilamppunen 1700i kaasari ruutta hirviö ja haluaisi vaihtaa sen nivan 4-piste ruuttaan / vastaavaan niin pystyykö alkuperäinen boksi ohjaan myös sitä ??

Tarviiko tehdä muita muutoksia kuin itse ruutan vaihto sekä kannen muokkaus / vaihto ??

Ja onko kyseises svapissa loppuviimeeks mitään käytännön hyötyä / järkeä ??
2101 -77 "Jeltsin"
2102 -85 "Stranger"
2105 -94 "PrinCCCPrenssa"

Ex.2102 -74 "LA-DArra"
Kuva
# JJCccp customs # Ö..speed? racing # HC garage # Jooseppi group #
Avatar
pressa
Viestit: 10507
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 1-piste / 4-piste ruutta.

Viesti Kirjoittaja pressa »

Eri ohjainlaitteet, järjestelmä pitää vaihtaa kokonaisuutena.
Avatar
ö..speed?
Viestit: 163
Liittynyt: 20.2.2008 21:12
Paikkakunta: Lahti

Re: 1-piste / 4-piste ruutta.

Viesti Kirjoittaja ö..speed? »

Näin arvelinkin mutta eihän näistä ikinä tiedä..
sillä kysyinkin.
2101 -77 "Jeltsin"
2102 -85 "Stranger"
2105 -94 "PrinCCCPrenssa"

Ex.2102 -74 "LA-DArra"
Kuva
# JJCccp customs # Ö..speed? racing # HC garage # Jooseppi group #
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1-piste / 4-piste ruutta.

Viesti Kirjoittaja START »

tuskin joo osuu bensakartat oikein kun vaihtaa yhen suuttimen neljään
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Ladanautti
Viestit: 300
Liittynyt: 7.6.2013 13:35

Re: 1-piste / 4-piste ruutta.

Viesti Kirjoittaja Ladanautti »

START kirjoitti:tuskin joo osuu bensakartat oikein kun vaihtaa yhen suuttimen neljään
No, jos on kokonaistuotto sama niin sen puolesta kyllä. Suutinimpedanssi pitäisi olla kohdillaan, eli 4 suutinta rinnan sama arvo kuin monosuuttimellakin, boksissa on ylivirran mittaus. Sen ei pitäisi olla myöskään ongelma, rinnan/sarjakytkentää sopivilla arvoilla.

Toimintaperiaatteen perusteellakin saattaisi toimia: Monojetti suihkaa 4 kertaa työkierron aikana, yhden pyttysatsin kerrallaan ja sen saa se, joka sillä hetkellä on imuvuorossa. Jos nyt ajettaisiin 4-pisteruuttaa jossa jokainen suihkaa neljäsosan kokonaimäärän pysyessä samana, niin jokaiseen haaraan ruutattaisiin 3/4 venttiilin ollessa kiinni ja loput kun se aukeaa ja koko kakku pääsee sisään.

Lisäksi erillinen paineensäädin ja 4-pisteessäkin pitää olla lisäilmasäätimenä askelmoottori.
Saa kokeilla :D

Paljonkos muuten 1-piste ruuttaa per minuutti eli mikä on tuotto? Tarttis tietoa tulevaan megaprojektiin...
Vastaa Viestiin