Sivu 1/1
1-piste / 4-piste ruutta.
Lähetetty: 19.12.2013 21:45
Kirjoittaja ö..speed?
Hojo hojo.
Tulimpahan miettineeksi tämmöstä että...
Jos on kanttilamppunen 1700i kaasari ruutta hirviö ja haluaisi vaihtaa sen nivan 4-piste ruuttaan / vastaavaan niin pystyykö alkuperäinen boksi ohjaan myös sitä ??
Tarviiko tehdä muita muutoksia kuin itse ruutan vaihto sekä kannen muokkaus / vaihto ??
Ja onko kyseises svapissa loppuviimeeks mitään käytännön hyötyä / järkeä ??
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
Lähetetty: 19.12.2013 22:10
Kirjoittaja pressa
Eri ohjainlaitteet, järjestelmä pitää vaihtaa kokonaisuutena.
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
Lähetetty: 19.12.2013 22:56
Kirjoittaja ö..speed?
Näin arvelinkin mutta eihän näistä ikinä tiedä..
sillä kysyinkin.
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
Lähetetty: 20.12.2013 7:24
Kirjoittaja START
tuskin joo osuu bensakartat oikein kun vaihtaa yhen suuttimen neljään
Re: 1-piste / 4-piste ruutta.
Lähetetty: 20.12.2013 9:45
Kirjoittaja Ladanautti
START kirjoitti:tuskin joo osuu bensakartat oikein kun vaihtaa yhen suuttimen neljään
No, jos on kokonaistuotto sama niin sen puolesta kyllä. Suutinimpedanssi pitäisi olla kohdillaan, eli 4 suutinta rinnan sama arvo kuin monosuuttimellakin, boksissa on ylivirran mittaus. Sen ei pitäisi olla myöskään ongelma, rinnan/sarjakytkentää sopivilla arvoilla.
Toimintaperiaatteen perusteellakin saattaisi toimia: Monojetti suihkaa 4 kertaa työkierron aikana, yhden pyttysatsin kerrallaan ja sen saa se, joka sillä hetkellä on imuvuorossa. Jos nyt ajettaisiin 4-pisteruuttaa jossa jokainen suihkaa neljäsosan kokonaimäärän pysyessä samana, niin jokaiseen haaraan ruutattaisiin 3/4 venttiilin ollessa kiinni ja loput kun se aukeaa ja koko kakku pääsee sisään.
Lisäksi erillinen paineensäädin ja 4-pisteessäkin pitää olla lisäilmasäätimenä askelmoottori.
Saa kokeilla
Paljonkos muuten 1-piste ruuttaa per minuutti eli mikä on tuotto? Tarttis tietoa tulevaan megaprojektiin...