Nimittäin tienvarsilla. Yksinäiset kengät. Yhtälailla motarilla kuin muilla maanteillä. Mistä ne sinne oikein sikiää? Heitteleekö ihmiset kenkiään auton ikkunasta? Mä olen miettinyt tätä jo pitkään, mutten ole kehannut keltään kysyä. Onko tähän joku simppeli selitys? Niitä bongaa joka päivä useita. Hiljakkoin näin yhden huopatossunkin.
En ole ainut joka niitä näkee, tämä ei ole psyykkinen ongelma. Kun olen sanonut kanssamatkustajalle, että kato tossa on taas kenkä, niin sekin on sen nähnyt. Eli uskon, että ne on ihan todellisia.
Joo taitaa olla tekijät A) kännissä ja nakkaa sit popot pientareelle B) naimisiin mennyt ja narun päästä tossut putoilee C) unohtanut mononsa auton katolle autoon pakkaantuessaan josta ne sit lentää tielle.
Tuo viimenen vaihtoehto on jopa tapahtunut itelle. En ollut edes humalassa. Kun olin jotain 2vee. Onneks ne mun kumpparit löyty viä kun oli lentänyt naapurin pihaan jo heti lähteissä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
kenkiä näkyy melko usein, joskus rukkasia, pari kertaa on tullut löydettyä linssittömät silmälasit. harmi etten ole säilyttänyt niitä laseja... olisi voinut näyttää astetta viisaammalta vetäessään ne nenälle... tai sitten ei.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Minua taas on ihmetyttänyt minne häviävät kaikki ne pikkukolikot ja takapenkille tippuneet karkit, avaimet, perunalastut jne. Vuosia luulin ladani syövän niitä kunnes eräänä kauniina päivänä otin takapenkin "peffanalusosan" pois. Ei ihmetytä enää.
Mutta minne menevät kaikki ne yksittäiset sukat jotka jättävät parinsa pyykkireissun aikana?..
Ja miksi aina katoavat vasemman käden hanskat? Onko liikkeellä joku oikean kätensä menettänyt rosvo?
Juu. Ladassa oli käyttöarvoa markka kuuskytä senttiä. Tämän totesin taannoin, kun takapenkin istuinosan irrotin. Palautin kyllä rahat takaisin, jotta voisin repostella muille ajavani arvoautolla.
Sitä siis on yks kätinen, yks jalkanen rosvo liikkeellä....
veli alexei kirjoitti:Ja miksi aina katoavat vasemman käden hanskat? Onko liikkeellä joku oikean kätensä menettänyt rosvo?
Ne tulevat jostain syystä mulle. Ite oon ihmetelly, et mihin oikeen käden rukkaset joutuu, mut nyt tais selvitä?
Juma. Sä oot aika monta näppylä hansaa mulle velkaa.
No just. Kato, aina asiat selvii, ku seksustellaa.
Sulla on sitte ne oikee kätöset?
Voin vaihtaa päikseen, tosin oon käyttäny vasureita aina mökillä, kun on pitäny hiiren lotsat siivota. Siihe ne ollu hyvät, paljaalla ku ei sillee oo ilenny tarttuu ja sillai...