Tommonen peevee tuli ostettua jokunen viikko sitten. Väritys ei ole originaali, penkin pitäisi olla sininen. Moposta purin koneen ja muun tekniikan pois ja myyntiin. Tilalle tulee vähän kireempää. Pytyksi tulee 80 cc malossi, kaasariksi mikunin 22-millinen ja ilmanputsariksi motorexin vaahtomuoviputsari. Pakoputkeksi tulee peeveen Arrowin tahi Malossin tehoputki.
Alakertana tulee toimimaan Suzuki RM50-krossin alakerta, jossa on viisi vaihdetta. Peeveen omassa askissa on neljä vaihdetta. Muuten alakerrat ovat identtiset. Mainituilla virityksillä huiput lienevät satasen hujakoilla. pitää kokeilla. Mopo on kilvetön ja paperiton, mutta runkonumero on, joten tämä on vielä rekisteröitävissä. Mopoon piti tehdä uudet sähköt, ne ovatkin jo melkein valmiit. Lisäksi pyöränlaakerit uusitaan ja muuta alustan huoltoa kovia nopeuksia varten.
Viimeksi muokannut degen, 31.10.2017 13:37. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Tämä edistyi jälleen. Alakerta 80 cc malossin kanssa on paikallaan. Vielä pitää hankkia uudet ketjut ja odottaa kaasaria. Alakertaan myös pitää lyödä öljyt sisään. Sitten onkin jo ensisavujen aika. (Jos se käynnistyy).
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Hienosti rakennettu ja varmasti mukavaa ja helppoa touhua.
Minua vain hirvittää ajatella mitä tapahtuu kun joku 15-vuotias janipetteri saa tuollaisen satasta kulkevan vehkeen alleen.
Peevee on tosiaan niin yksinkertanen vempele, että tota ropaa ihan huvikseen. Itse asiassa kun itse aikanaan oli siinä jani-petteri -iässä, niin ajelin silloinkin peeveellä, joka kulki 90. Hengissä ollaan edelleen.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Ainoanan värivirheenä on nyt nuo kuparinväriset keskiöt, kun alkuperäset harmaat oli väljät. Takavalonlasikin on alkuperäinen paksu CEV, samoin etulyhty. Satula ei ole alkuperänen. Väri on väärä. Soittokelloakaan ei ole.
Viimeksi muokannut degen, 22.4.2015 18:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Valmis. Nopeusmittarin ostin ebay:stä, tuli Indonesiasta.
Jaskalle : Jos meinaa peeveen meinaa saada rekisteröityä moottoripyöräksi, niin taitaa olla melko mahdoton homma. Jarrut, runko yms eivät vastaa alkuunkaan sitä mitä moottoripyörältä vaaditaan. Ainakaan alkuperäisenä. Tätä asiaa on muidenkin mopojen osalla puitu. Lisäksi asiaanhan kuuluu kaikenmaailman tyyppihyväksyntäbyrokratia, päästökokeet ja muu virkamieskoneistoa työllistävä toiminta.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Ja MIKSI ihmeessä se moottoripyöräksi tarvis rekisteröidä Naapuri osti kans keväällä PV:n ja kesän sitä rassas muttei kuntoon saanut niin jäi tallin nurkkaan odotteleen parempia aikoja
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Jos liikenteessä meinaa ajella niin sitten,,, voin vain ajetella mitä Killien mielessä liikkuu kun Sinisiin pukeutunut mies pysäyttää ja siirtää ajokorttia Vuodella. Kun kaverit ajaa autokortin ja ajelevat kaupungissa.. niin se on helvetin pitkä aika odottaa se vuosi..