Turvakaarien tekijöitä?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
KäkisalmenQuattro

Turvakaarien tekijöitä?

Viesti Kirjoittaja KäkisalmenQuattro »

Morjens!

Onko täällä kukaan vääntänyt itse turvakaaria? :twisted:
Millainen homma ja säästääkö siinä loppupeleissä?

Suunnitellut turvakaaria tuohon omaan ladaan. :)
Auto on/pysyisi silti tieliikenne käytössä, joten JM-kaaret ovat kyllä riittävät.

Luuppalalta ilmeisesti saa Ladaan tehtyjä kaaria, osaako kukaan sanoa hintaa? :roll:
toktornivako

Re: Turvakaarien tekijöitä?

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

pentti.luuppala@dnainternet.net
Tai entisestä Neuvostoliitosta H:550€
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Pakeliitti

Viesti Kirjoittaja Pakeliitti »

Ypäjällä teki sellainen kaveri kuin jarno luoto,mulle teki yhteen jokkis preludeen kaaret ja työn jälki huippuluokkaa.Ilmoitteli ainakin viimevuoden puolella jokkis.netissäkin. En tiedä mikä nyt on tilanne että tekeekö.. Auto tosin täytyi olla silloin purettuna sisältä kokonaan ja mielellään myös etu/takalasi pois.

Suosittelen 8)

Tuossa vielä suora kopio jokkisnetistä hänen ilmoituksestaan..
Tehdään siistejä ja laadukkaita turvakaaria, vain asennettuna. Autoon kuin autoon. Myös ralli/rata säännön kaaret. Jokkis kaaret noin 350eur.
Ralli/rata kaaret alkaen 700eur.
"Tuotantolaitos" Ypäjällä. =)
Puh. 045-134 0504/ Jarno Luoto

Eli jos hinta on tuon 350e jokkiskaarille niin en ainakaan itse alkaisi nysväämään. Saumat oli ainakin itsellä niin siistit ettei tarvinnut yhtään fiksailla nätimmäksi ennen maalausta,vaan sai suoraan suihkia väriä pintaan.
jaketech racinteam

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

jokkisautoon tein kaaret 4kpl 6m kankia meni ja alle 100e tuli kaaret maksamaan ku kaaret oli autossa kiinni.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
KäkisalmenQuattro

Viesti Kirjoittaja KäkisalmenQuattro »

toktornivako kirjoitti:pentti.luuppala@dnainternet.net
Tai entisestä Neuvostoliitosta H:550€
Jees, pitää pistää luuppalaan kyselyä hinnasta 8)
Tuo 550e hieman tyyris hinta katupeliin :?
Pakeliitti kirjoitti:Ypäjällä teki sellainen kaveri kuin jarno luoto,mulle teki yhteen jokkis preludeen kaaret ja työn jälki huippuluokkaa.Ilmoitteli ainakin viimevuoden puolella jokkis.netissäkin. En tiedä mikä nyt on tilanne että tekeekö.. Auto tosin täytyi olla silloin purettuna sisältä kokonaan ja mielellään myös etu/takalasi pois.

Suosittelen 8)

Tuossa vielä suora kopio jokkisnetistä hänen ilmoituksestaan..
Tehdään siistejä ja laadukkaita turvakaaria, vain asennettuna. Autoon kuin autoon. Myös ralli/rata säännön kaaret. Jokkis kaaret noin 350eur.
Ralli/rata kaaret alkaen 700eur.
"Tuotantolaitos" Ypäjällä. =)
Puh. 045-134 0504/ Jarno Luoto

Eli jos hinta on tuon 350e jokkiskaarille niin en ainakaan itse alkaisi nysväämään. Saumat oli ainakin itsellä niin siistit ettei tarvinnut yhtään fiksailla nätimmäksi ennen maalausta,vaan sai suoraan suihkia väriä pintaan.
Pitääpä ottaa muistiin! Matkaa vaan tuppaa hieman tulemaan.. :shock: :lol:
jaketech racinteam kirjoitti:jokkisautoon tein kaaret 4kpl 6m kankia meni ja alle 100e tuli kaaret maksamaan ku kaaret oli autossa kiinni.
Jees, pistän sulle viestiä tulemaan!! :)
Vastaa Viestiin