Sivu 1/1
Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 3.7.2015 18:23
Kirjoittaja degen
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 4.7.2015 22:25
Kirjoittaja Zavotta
Hai! Pal makso ja mistä?
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 6.7.2015 4:37
Kirjoittaja degen
Oli helkutin kallis. 280 eur ja ebaysta löytyi. Ranskasta tuli.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 6.7.2015 22:09
Kirjoittaja jta
Jaa sä lunastit sen sieltä.

Joku aika sitten kattelinkin tuota kaasaria eepäystä.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 6.7.2015 23:46
Kirjoittaja Zavotta
Mieki kattelin sitä muttei persekestäny sitä maksaa ja tais lukee ettei lähetä suomee.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 7.7.2015 17:37
Kirjoittaja degen
Juu, luki toimitus vain Ranskaan mutta ilmeisesti kun se myyjä näki että joku kaheli Suomesta osti sen niin alkoi kansainvälinen lähetys järjestyä vauhdilla.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 7.7.2015 20:48
Kirjoittaja Flaiman
Mitä olen kuullut/lukenut niin aika monesti myyjät lähettää kuitenkin Suomeenkin eli sen puolesta jos jotain harvinasita herkkua näkyy myynnissä olevan niin kannattaa kokeilla ostaa.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 8.7.2015 20:35
Kirjoittaja jta
Taisi tuon kaasarin osalta olla tuon lähetyksen että kysy myyjältä. Tuo on usein ilmoitettu muodossa että myyjä ei ehkä lähetä suomeen. Sille on erittäin selkeä merkintä punaiusella tekstillä jos myyjä ei lähetä suomeen.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 19.7.2015 12:21
Kirjoittaja degen
Irrotin tän kaasarin solenoidisuuttimien paikalla olevat pultit ja paljastui tällaista:

Kumpikin suutinkärki on kooltaan 50. Noiden avulla axtec ilmeisesti muuttuu "tavalliseksi" kaasariksi.
Toisekseen huomasin että ryyppy ei toimi. Se ei mene täysin päälle. Rakoa kurkun seinämän ja ryyppyläpän välille jää noin 3 mm. Syykin on selvä. Vivustot liikkuvat ongelmitta, mutta kierrejousen voima ei riitä vetämään ryyppyä päälle kokonaan kohdistusmerkkien ollessa kohdallaan. Oikein toimivassa systeemissä kuten tossa omassa kombissa jousen pää menee vapaana ollessaan huomattavasti pidemmälle "ryypyn päällemenosuuntaan" kuin tuossa uudessa kaasarissa. Jousta pitäisi siis kiristää, koska sitä ei ole tilaa säätää ollessaan paikallaan kaasarissa. Liekkö kyse jousen väsymisestä? Jotenkin tuntuu että ei. Kaikki muut vanhat jouseni ovat nimittäin edelleen voimissaan.
Jutut surkeista axtekeista lienevät lähteneet liikkeelle juuri tällaisista tapauksista.
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 2.6.2017 20:52
Kirjoittaja degen
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 3.6.2017 2:59
Kirjoittaja Lattarauta
Sulla on hakaristilippu seinällä?
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 25.5.2018 15:35
Kirjoittaja degen
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 9.6.2018 22:35
Kirjoittaja Rh-
On onni olla kolme jumalaa
Olen kateellinen....
Re: Uusi Axtec-kaasutin
Lähetetty: 22.5.2019 17:16
Kirjoittaja degen
Löysin Saksan ebaysta taas yhden ja oli pakko korjata talteen, koska hinta oli niin kohdallaan. Maksoi 90 eur. Kyseessä on takavetoon tarkoitettu versio.
