Tiedoksi.Teille on annettu tilapäinen porttikielto tälle keskustelufoorumille 11.7.2015 11:02 asti.
Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.
Porttikiellon syy: 1 viikko: Ylläpito joutuu käyttämään hitosti aikaa aikaisemmin muokkaamiesi viestien siivomiseen edelleenkin.
Ei oikei jaksais... Valitukset ladakerho@gmail.com
- bannin kierto (uuden tunnuksen teko, lisää jäähyä ja uuden tunnuksen poisto).
Lomilla Banaanisaarilla
-
Lomilla Banaanisaarilla
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Re: Lomilla Banaanisaarilla
Tervetuloa joukkoon. Minulla ei kyllä ollut noin paljon perusteluita.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Siinähän Paplovits se ero onkin, me ollaan kerhon maksavia jäseniä niin meihin ylläpitotoimia voi kohdentaa heti, sitten tälläiset (ilmeisesti jollekin tärkeät) shockwave@ saavat mellastaa melkein vapaasti, pieni hetkellinen banni tohdittiin sitten laittaa kun useat ihmiset ilmoittivat kyllästymisensä, minä taisin olla ainut joka tohtii tehdä sen julkisestikin.
Toivotaan että pian ylläpito lytää sen poista käyttäjä ja siinä olevan poistetaan viestit napinkin.pressa kirjoitti:Ei tuolle lattaraudan trollaamiselle tohdi ylläpito mitään tehdä, hänhän ei kuulu kerhoon eikä hänellä mitään ladatietämystä ole kenellekään antaa. Onneksi ylläpitotoimia tehdään (ja niitä luvataan tehdä) minun kirjoituksiin, minä kuulun kerhoon ja annan (ainakin joskus) ladoihin liittyviä teknisiä neuvojakin. Vieläkin olen sitä mieltä ettei foorumi menettäisi mitään jos koko nimimerkki poistettaisiin ja kaikki hänen pelkiksi pisteiksi muuttamat viestinsä, silloin jo olisi ylläpidon pitänyt tohtia asiaan puuttua, mutta onko tämä shockwave@.... sitten jollekin niin tärkeä pitää tällä foorumilla (verrattuna siihen mitä ylläpitotoimia minuun on kohdistettu, vaikka olen vain asiasta kirjoitellut).
Mun mielestä on ihan älytön ajatuskin että kuulumalla kerhoon sais jotain erityisvapauksia täällä foorumilla käyttäytymisen suhteen. En myöskään tiedä mitään noista pressan maintsemista joillekkin tärkeistä ihmisistä tai aikaisemmista banneista, niiden syistä ja seurauksista.
Mutta lattaraudan kannattaa nyt ihan tosisaan yrittää käyttäytyä. On meinaan jäähysormi aivan hiton herkällä aikaisempien toilailuiden takia että kannattaa miettiä ihan tosissaan miten täällä jatkossa käyttäydyt. Tietysti sama koskee muita, oli jäsen tai ei.
Tosin en niitä postauksia kumminkaan jaksa lukea, että ilmoitelkaa sitten vaikka ilmiannoilla. Se että jos on vaan mielipiteet ristiriidassa omien kanssa ei kyllä vielä riitä bannailuihin tai käyttäjätunnusten poisteluihin. Saattaa vielä osua omaan nilkkaan moiset ehdottelut. Ja ehkä kannattaa jättää ne jonninjoutavat trollailu/propagandaketjut lukematta jos ei pää kestä. Tai voin myös lukita ne kaikki vaihtoehtoisesti.
Mutta lattaraudan kannattaa nyt ihan tosisaan yrittää käyttäytyä. On meinaan jäähysormi aivan hiton herkällä aikaisempien toilailuiden takia että kannattaa miettiä ihan tosissaan miten täällä jatkossa käyttäydyt. Tietysti sama koskee muita, oli jäsen tai ei.
Tosin en niitä postauksia kumminkaan jaksa lukea, että ilmoitelkaa sitten vaikka ilmiannoilla. Se että jos on vaan mielipiteet ristiriidassa omien kanssa ei kyllä vielä riitä bannailuihin tai käyttäjätunnusten poisteluihin. Saattaa vielä osua omaan nilkkaan moiset ehdottelut. Ja ehkä kannattaa jättää ne jonninjoutavat trollailu/propagandaketjut lukematta jos ei pää kestä. Tai voin myös lukita ne kaikki vaihtoehtoisesti.
Paavo & Lada 1200L
Minun rikokseni oli se, että kommentoin myytävänä-palstan kirjoitusta muuten kuin ostotarjouksella tai lisäkysymyksellä.
Teko ei ollut niin paha kuin tarkoitus?? vai miten se meni, no joskus säännöt oli samat kaikille ja samalla "kädellä" kaikkia kohdeltiin. No toivotaan että nämäkin traumat (ja omani) joskus paranee niin saamme nauttia mukavasta foorumista vuosia eteenpäinkin...
Joskus vain tekisi niin mieli neuvoa myytävänä-ilmoituksen jättäjää. Ei mitenkään kettuilun merkeissä, vaan myyjä ei monestikaan ole ajatellut sitä, mitkä asiat ostajaa saattavat kiinnosta.
Siihen aikaan kun Jaska vielä myi, eikä vain ostanut autoja, hänellä oli mielestäni ilmoituksessaan kaikki argumentit, mitä ostaja saattoi tarvita.
Melksin toivoisi jotain tapaa, jolla huonon ilmoituksen tekijälle voisi neuvoa parannuksia. YV tietysti, mutta siitä ei ole hyötyä muille ilmoitusta laativille.
Siihen aikaan kun Jaska vielä myi, eikä vain ostanut autoja, hänellä oli mielestäni ilmoituksessaan kaikki argumentit, mitä ostaja saattoi tarvita.
Melksin toivoisi jotain tapaa, jolla huonon ilmoituksen tekijälle voisi neuvoa parannuksia. YV tietysti, mutta siitä ei ole hyötyä muille ilmoitusta laativille.
-
pressa kirjoitti:Siinähän Paplovits se ero onkin, me ollaan kerhon maksavia jäseniä niin meihin ylläpitotoimia voi kohdentaa heti,
sitten tälläiset (ilmeisesti jollekin tärkeät) shockwave@ saavat mellastaa melkein vapaasti, pieni hetkellinen banni tohdittiin sitten
laittaa kun useat ihmiset ilmoittivat kyllästymisensä, minä taisin olla ainut joka tohtii tehdä sen julkisestikin.
Toivotaan että pian ylläpito lytää sen poista käyttäjä ja siinä olevan poistetaan viestit napinkin.pressa kirjoitti:Ei tuolle lattaraudan trollaamiselle tohdi ylläpito mitään tehdä, hänhän ei kuulu kerhoon eikä hänellä mitään ladatietämystä
ole kenellekään antaa. Onneksi ylläpitotoimia tehdään (ja niitä luvataan tehdä) minun kirjoituksiin, minä kuulun kerhoon ja annan (ainakin joskus)
ladoihin liittyviä teknisiä neuvojakin. Vieläkin olen sitä mieltä ettei foorumi menettäisi mitään jos koko nimimerkki poistettaisiin ja kaikki hänen
pelkiksi pisteiksi muuttamat viestinsä, silloin jo olisi ylläpidon pitänyt tohtia asiaan puuttua, mutta onko tämä shockwave@....
sitten jollekin niin tärkeä pitää tällä foorumilla (verrattuna siihen mitä ylläpitotoimia minuun on kohdistettu, vaikka olen vain asiasta kirjoitellut).
Olenko kussut muroihisi, vai mikä nyt niin ahdistaa? V*tuttaako kun ei ole modeoikeuksia?
Sitten, ei ole oikein korrektia alkaa tekemään etädiagnosointia muista forumilaisista (johon nyt itsekin syyllistyin).
Mielenkiintoista on myös, että kyseinen henkilö kovasti neuvoo forumin ylläpitoa, eikä se näy lainkaan heitä häiritsevän.
Voihan se olla, että ylläpito ei oikein ole työssään ajan tasalla ja he tarvitsevatkin forumin käyttäjien ohjeistusta.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Itse nuo oikeudet luovutin kun jätin muutenkin kerhon asioiden hoitamisen, välillä annan palautetta kun hommat jää hoitamatta. Ja etädiaknostiikka perustuu kirjoituksiisi, eli ollaanko vanhassa sanonnassa: Ole hiljaa ja anna muiden pitää itseäsi tyhmänä, älä avaa suutasi ja todista heidän olevan oikeassa.Lattarauta kirjoitti:V*tuttaako kun ei ole modeoikeuksia?
Pikaisiin poistamisiin t. Mika
Täytyypä sanoa että hyvin menee elämä jos ei ole tuon suurempia murheita.

Ja tuo edellinen viesti ei ollut osoitettu kenellekään henkilökohtaisesti. 

Eli huudetaan: haistakaa vihtu mulkut, älkääkä ottako henkilökohtaisesti!!
No en minä edellämainittuja kommentteja sinulle osoittanut. Tarkoitin sitä että ei se maailma siihen kaadu vaikka vähän aikaa joutuu foorumilta olemaan pois syystä tai toisesta.pressa kirjoitti:Eli huudetaan: haistakaa vihtu mulkut, älkääkä ottako henkilökohtaisesti!!

Tietenkin voi katsoa itseään peiliin jos on joutunut foorumilta poistetuksi.
Pressalle sanon, että tietoa ja taitoa löytyy häneltä. Eli tosiaan en pressalle ole mitään kommenttia osoittanut.
Paska ku mulla ei ole ladaa enää niin miksi enää täällä enää edes kommentoin. Voisin ottaa vapaaehtoisen bannin
Paska ku mulla ei ole ladaa enää niin miksi enää täällä enää edes kommentoin. Voisin ottaa vapaaehtoisen bannin