Vielä ladasta..
Sellainen sähkövika olisi että kello ei toimi.
Taustavalo siihen tulee, mutta itse kello on eloton.
Mitenköhän kellon saa irti tuosta kojelaudasta jos kahtelis et missä vika.
Lujaa LADA laatua!
mush kirjoitti:Paras korjaus on heittää kello mäkeen ja hommata ajotietokone tilalle.
Tosin ainakin omissa ajoitietokoneissa kello joko edistää tai jätättää, viimeistään parin viikon välein säädettävä aikaa kohdilleen. BK10-mallissa oli ilmeisesti jopa kellon kalibrointi, mutta omista en ole tuota toimintoa löytänyt.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009 Lada 112 HB 1,6 16v 2005 Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Valmistajakin on sotkenut jotain näiden tietokoneiden kanssa (tai ainakin niiden näyttöjen), se mikä oli ennen BK-10 näyttäisi ulkonäöllisesti olevan BK-30 nykypäivänä. BK-10 muistuttaa enemmän BK-40:tä.
BK-10 oli juuri hyvä siitä että se oli looginen käyttää kielitaidottomallekin. BK-40 alkoi olla tuskainen käyttää monine tekstivalikoineen (onneksi tuo auton mukana tullut teki itsarin ). Eli nykypäivänä se voisi olla BK-30 se tavoittelemisen arvoinen.
Sometimes is never quite enough 11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
Silloin kun minulla oli BK-10 kelloon tuli sellainen vika että siinä saattoi olla yhtäaikaa 10 viisaria mistä saattoi valita.TS se näytti kaikki kellonajat Pietarin ja Vladivostokin välillä yhtäaikaa.