Sivu 1/1
Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 4.9.2015 11:40
Kirjoittaja Rh-
Elikkä, Daaz Solex 21073 kaasutin, 1700 padassa.
Suuttimina nyt 130 pensa ja 150 ilma ykköskurkulle.
Kakkoskurkulle 160 pensa ja 135 ilma.
Ykköskurkulla ajaessa kiihtyy ja kulkee nätisti, mutta vauhdista kaasun pohjaan polkaistessa imuäänet kasvaa ja meno hyytyy, paikaltaan sama.
Vapaalla kiertää nätisti.
Jääkö kakkoskurkun ilmasuutin liian pieneksi vai saako liikaa soppaa.
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 4.9.2015 13:38
Kirjoittaja START
no ihan mututuntumalta toi kakkosen ilma kuulostaa todella pieneltä ja sit tuo pääsuutin taas ainakin riittävän isolta
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 4.9.2015 15:27
Kirjoittaja Rh-
Epäilin sopan loppumista, heitin 175 paikalleen kakkoskurkulle.
Meno ei juuri muuttunut.
Seuraava ilmasuutin joka olisi hyllyssä olisi 165.
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 4.9.2015 16:24
Kirjoittaja toktornivako
Onko kalvot ehjät?
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 4.9.2015 17:43
Kirjoittaja Rh-
99% todennäköisyydellä kyllä. Kaasutin otettu paketista noin viikko sitten.
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 4.9.2015 22:01
Kirjoittaja Jokari
Tuollaisilla kakkoskurkun suuttimilla seos pyörii lähinnä nestemäisellä bensalla. Heitä nyt vaikka v*ttuun se kaasari ja hommaa oikea kaasutin tilalle.

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 5.9.2015 14:02
Kirjoittaja Rh-
Jokari kirjoitti:Heitä nyt vaikka v*ttuun se kaasari ja hommaa oikea kaasutin tilalle.

Mulla on just vastakkaiset kokemuks weberistä
Mutta ei siinä mitään, osa tykkää äidistä ja osa tyttärestä.
Säädöt alkaa olla kuosissa, Made In Italy bensapumppu päätti lävähtää ja nappiksen pumppu ei riitä
Ykköskurkulla edelleen 130 polttoaineelle, 150 ilmalle.
Kakkoskurkulla 170 polttoaineella, ilmasuuttimessa taas noin 1.5mm reikä
Kiihdyttäissä kurkkujen väliä ei huomaa muuten kuin polkimen vastuksessa, lähtee nätisti ja kulkee tasaisesti.
Kulutus huitelee noin 9-10 litran pinnassa, johtunee jatkuvasta vedättelystä.
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 5.9.2015 18:59
Kirjoittaja pressa
Rh- kirjoitti: nappiksen pumppu ei riitä...
Mihin?? Kunnossa oleva pumppu riittää varmasti ,mutta venyneillä kalvoilla tai vuotavilla venttiileillä ei pumppaa mikään pumppu kunnolla. (leikkiautossani kulutus radalla jossain 20-30 sadalla ja siinäkin vakio pumppu riittää)
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 5.9.2015 19:06
Kirjoittaja Rh-
Tuo pumppu on vanha ja kälyinen, kalvot hiukan venyneet, ei ollut vaan paremaa nakata tilalle eikä uusia kalvoja.
Tuon italopumpun aukaisin, näyttää kumisen takaiskuventtiilin keski"tappi" joka pitää sitä lärpäkettä paikallaan katkenneen.
Lärpäke pyöri pumppukotelossa irtaallaan.
Edittiä: Eikä käy edes Italo pumpun kalvot 2101 pumppuun :/
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 5.9.2015 19:37
Kirjoittaja pressa
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 5.9.2015 20:48
Kirjoittaja Jokari
Sähköinen pumppu
Ainiin kun ei sellaista voi periaattestakaan laittaa.

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 5.9.2015 20:50
Kirjoittaja Rh-
Jokari kirjoitti:Sähköinen pumppu
Ainiin kun ei sellaista voi periaattestakaan laittaa.

Voi voi

Ei vieä ole tarvista
Uus pumppu on jo tilailtu.
Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.
Lähetetty: 12.9.2015 10:19
Kirjoittaja Rh-
hmm hmm, jonkunaikaa mentiin ilman tätä ongelmaa.
Lappu tiskiin, hetken kiihtyy normaalisti ja sitten taas plärrr ja ei mihinkään.