-1700 kone ja se makaa nivan tukikummeilla
-Nivanokka
-kärjetön sytty
-Kohdistettu ja hieman kaiverettu imusarja
-Säädettävä nokkapyörä ja rataskiristin automaattisäädöllä
-VAZ Original rallimalli kevennetty vauhtis
-Vahvistettu kytkinasetelma + vakiolevy
-Weber DGMS 38/38 kaasari ja vapaavirtaussuodatin
-Sähköinen bensapumppu ja malpassin paineensäädin
-4-2-1 Peltipakosarja, jonka päässä lambdan natsa laajakaista säätöä varten.
-2" putki kahdella läpivirtaavalla Simons vaimentajalla
-5 pykäläinen aski
-4,44 perävälitys
Alkuperäiset ajatukset alla.
---
Mitä tehdään:
- Vaihdetaan 1200 koneen tilalle 1700 // ostettu, haettu
- Kärjetön sytytys // ostettu, haettu
- Kohdistetaan pako ja imusarjat // ostettu, haettu
- Laitetaan peltipakosarja // ostettu, haettu
- Laitetaan Weber 38 DGMS kaasari // ostettu, haettu
- Loppu putki 2 tuumaista, kahdella läpivirtaavalla vaimentimella // takapönttö on, muut osat vielä puuttuu
- 4,44 perä // ostettu, haettu
- Asennetaan jenkkityyppinen ilmansuodatin // ostettu, haettu
- Säätöä varten ostettu laajakaistalambdamittari // ostettu, haettu
Tarkoitus olis tehdä luja, hieman piristetty nappis. Tarkoitus olis päästä sinne 90 - 100 hv luokille, ei sen ylemmäs.
Kommentit ja ajatukset toivottuja.
EDIT: Muutettu hieman speksejä, olikin toi kiinni pultattava kone niin hyvässä tikissä, ettei viitti ruveta kantta ja lohkoo laittamaan...

EDIT2: Hieman speksiä muutettu taasen, nyt alkaa olla lopullinen.
EDIT3: Mukkailtu hankittuja osia