
Sitten sattui silmä erääseen tällä foorumilla olevaan viestiin ja loppu onkin historiaa. Kaara vaihtoi oitis omistajaa ja on nyt kotipihalla odottamassa maaliskuuta ja katsastusta. Auto lähti laakista käyntiin kun sai uuden akun ja siirtoluvalla vesisateessa kotia. Kottero on vissiin monelle täällä olijalle jo tuttu..
Kaikki toimii toista tööttiä ja kelloa lukuunottamatta; ovet aukeaa ja sulkeutuu höyhenenkevyesti, lukot kuin uudet ja ikkunankampikaan ei kanita yhtään.
Mitä pitäisi tehdä ja mitä tehdään? Museoida ei, vaan tehdään kesäisin ajettava käyttöpeli tuunaten ja höyläten.
-Turvavyöt pitää vaihtaa automaattisiin, 2105 saa luovuttaa yhtä ja toista
-Alakerta päivitetään uusilla osilla jotka saadaan edellisestä
-Sulakerasian vaihto, kolvattu ja vain asennusta vailla
-Mittarien tviikkaus jotenkin tuohon malliin
-Kojetaulun ja rattipylvään kytkimien uusinta ja ropeltamista johtosarjassa
-Päävirta- ja starttireleen asennus 2105 mukaisesti ym. pientä kivaa
-Hifistelyä eli keskuslukkoa ym. härpäkettä kun niitä on tullut haalittua varastoon
1.7 ruiskunivan kone ja osat odottavat nurkissa huoltoa...
Kuvia ensikohkaamisesta...




