Sivu 1/3

6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 26.2.2016 21:55
Kirjoittaja arsenikki
Kellä on, kellä ei?

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 26.2.2016 22:13
Kirjoittaja Ladanautti
5 eteen ja 1 taakse. Helppoa! :lol: :lol: :lol:

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 26.2.2016 23:03
Kirjoittaja arsenikki
No vi##u! Älä ny tolleen. Ku 6 eteen ja pakki.

Eihän nelilovista sitten olekkaan jos näsäviisaaks heittäytyy.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 27.2.2016 0:11
Kirjoittaja Stuba
Suomessa taitaa olla vain yksi takavetolada 6 lovisella suorakytkyllä. Rahallahan niitä saa.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 27.2.2016 8:08
Kirjoittaja jpk69
Dogbox.eu. Tuolta noita on tullu useampi touhuttua. Hinta parivuotta sitten 1150+rahti.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 27.2.2016 8:38
Kirjoittaja arsenikki
No mulla tulee olemaan sitten ensimäinen 6lovinen "mauno"

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 29.2.2016 19:56
Kirjoittaja START
kilpurissa tuon ymmärtää, jos ykkönen tehty tosi lyhkäseks ja sit kun hangataan korkeilla kierroksilla ja tiukoilla perävälityksillä. siviili laitteessa melko turha, itse sijottasin senkin rahan johonkin oleellisempaan

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 1.3.2016 21:38
Kirjoittaja arsenikki
Eiks toi Ladan vakio ykkönen oo jo tarpeeks lyhyt, vieläkö niitä lyhennellään?

Itte en juurikaan ykköstä edes käytä, 2,3 ja 4 millä mennään. 5 pykälään matka ajossa +80km/h
Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.

Ja "kilpuriin" meinasinki. Kadulle tosin

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 1.3.2016 22:11
Kirjoittaja jaketech racinteam
arsenikki kirjoitti:Eiks toi Ladan vakio ykkönen oo jo tarpeeks lyhyt, vieläkö niitä lyhennellään?

Itte en juurikaan ykköstä edes käytä, 2,3 ja 4 millä mennään. 5 pykälään matka ajossa +80km/h
Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.

Ja "kilpuriin" meinasinki. Kadulle tosin
kisalaatikossa välitetään vaihteet pitemmiksi ja vaihteiden välit on likellä toisiaan että moottori pysyy vääntöalueella.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 1.3.2016 22:14
Kirjoittaja toktornivako
START kirjoitti:kilpurissa tuon ymmärtää, jos ykkönen tehty tosi lyhkäseks ja sit kun hangataan korkeilla kierroksilla ja tiukoilla perävälityksillä. siviili laitteessa melko turha, itse sijottasin senkin rahan johonkin oleellisempaan
? En ole kyllä vielä kuullut että jonkun olis Ladan ykköstä tarvinnut lyhentää kilvanajoa varten?

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 1.3.2016 22:15
Kirjoittaja jaketech racinteam
toktornivako kirjoitti:
START kirjoitti:kilpurissa tuon ymmärtää, jos ykkönen tehty tosi lyhkäseks ja sit kun hangataan korkeilla kierroksilla ja tiukoilla perävälityksillä. siviili laitteessa melko turha, itse sijottasin senkin rahan johonkin oleellisempaan
? En ole kyllä vielä kuullut että jonkun olis Ladan ykköstä tarvinnut lyhentää kilvanajoa varten?
en minäkää. pitemmäksi noita on välitetty.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 2.3.2016 8:43
Kirjoittaja Jarkko_I
Eikös tossa vaiheessa kannata harvempaa perää laittaa?

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 2.3.2016 9:14
Kirjoittaja pressa
arsenikki kirjoitti:Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.
Katsoppas mikä välityssuhde on neljävaihteisen ja kuusivaihteisen suurimmalla vaihteella, neljävaihteisessa se on 1 ja kuusivaihteisessa 1. Vaihteiden lukumäärä ei pienennä kierroslukua huippunopeudella vaan se on tuo perävälitys eli joku ns. aavikkoperä siihen pitäisi laittaa.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 2.3.2016 13:22
Kirjoittaja arsenikki
Jarkko_I kirjoitti:Eikös tossa vaiheessa kannata harvempaa perää laittaa?
Joo, mut en mä tohon kanttiladaan enää mitään laita.

Nappikseen jotain pientä viritystä tulossa.

Re: 6 vaihdetta laatikkoon.

Lähetetty: 2.3.2016 20:01
Kirjoittaja toktornivako
pressa kirjoitti:
arsenikki kirjoitti:Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.
Katsoppas mikä välityssuhde on neljävaihteisen ja kuusivaihteisen suurimmalla vaihteella, neljävaihteisessa se on 1 ja kuusivaihteisessa 1. Vaihteiden lukumäärä ei pienennä kierroslukua huippunopeudella vaan se on tuo perävälitys eli joku ns. aavikkoperä siihen pitäisi laittaa.
? Meinaatko että kun Ladaan jossa on 5v laatikko "ylivaihteella" laittaa 6 vaihteen niin se on sama kuin 4, nen?