6 vaihdetta laatikkoon.
Lähetetty: 26.2.2016 21:55
Kellä on, kellä ei?
kisalaatikossa välitetään vaihteet pitemmiksi ja vaihteiden välit on likellä toisiaan että moottori pysyy vääntöalueella.arsenikki kirjoitti:Eiks toi Ladan vakio ykkönen oo jo tarpeeks lyhyt, vieläkö niitä lyhennellään?
Itte en juurikaan ykköstä edes käytä, 2,3 ja 4 millä mennään. 5 pykälään matka ajossa +80km/h
Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.
Ja "kilpuriin" meinasinki. Kadulle tosin
? En ole kyllä vielä kuullut että jonkun olis Ladan ykköstä tarvinnut lyhentää kilvanajoa varten?START kirjoitti:kilpurissa tuon ymmärtää, jos ykkönen tehty tosi lyhkäseks ja sit kun hangataan korkeilla kierroksilla ja tiukoilla perävälityksillä. siviili laitteessa melko turha, itse sijottasin senkin rahan johonkin oleellisempaan
en minäkää. pitemmäksi noita on välitetty.toktornivako kirjoitti:? En ole kyllä vielä kuullut että jonkun olis Ladan ykköstä tarvinnut lyhentää kilvanajoa varten?START kirjoitti:kilpurissa tuon ymmärtää, jos ykkönen tehty tosi lyhkäseks ja sit kun hangataan korkeilla kierroksilla ja tiukoilla perävälityksillä. siviili laitteessa melko turha, itse sijottasin senkin rahan johonkin oleellisempaan
Katsoppas mikä välityssuhde on neljävaihteisen ja kuusivaihteisen suurimmalla vaihteella, neljävaihteisessa se on 1 ja kuusivaihteisessa 1. Vaihteiden lukumäärä ei pienennä kierroslukua huippunopeudella vaan se on tuo perävälitys eli joku ns. aavikkoperä siihen pitäisi laittaa.arsenikki kirjoitti:Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.
Joo, mut en mä tohon kanttiladaan enää mitään laita.Jarkko_I kirjoitti:Eikös tossa vaiheessa kannata harvempaa perää laittaa?
? Meinaatko että kun Ladaan jossa on 5v laatikko "ylivaihteella" laittaa 6 vaihteen niin se on sama kuin 4, nen?pressa kirjoitti:Katsoppas mikä välityssuhde on neljävaihteisen ja kuusivaihteisen suurimmalla vaihteella, neljävaihteisessa se on 1 ja kuusivaihteisessa 1. Vaihteiden lukumäärä ei pienennä kierroslukua huippunopeudella vaan se on tuo perävälitys eli joku ns. aavikkoperä siihen pitäisi laittaa.arsenikki kirjoitti:Kutonen jos olis, niin ei tarvis motarilla huuattaa konetta loputtomiin.