Niinpä sitten huomasin eräässä kouvolaisessa autojobbausfirman pihassa tämmösen kivan pikku farkkuladan

Tää on mulla käyttöautona, aamulla poika tarhaan ja sitte viihde-elektroniikkaa myymään. Kesät & talvet.
Tähän
ja tähän tulee kuva joskus.
Suurenpia ongelmia ei ole ollut. Mitä nyt "tää oli Deltanauton asentajalla" osottautui täydelliseksi BS:ksi. Syyläri oli ässän muotoinen ja taka-akselilta kaikki taaksepäin täysin ruosteessa. Automaattinen ajovalo kikkailu kesti 3 kuukautta ostoksen jälkeen jolloin pääsi savut pihalle koko härdellistä. viimonen niitti tuli kun meinasi palaa koko auto huhtikuussa kun valokatkaisin otti hieman lämpöä. Suli kiinni "ON" asentoon.
Mansesta / toktorilta ( sori en muista, peukku molemmille ) tuli hankittua tuo uusi syyläri ( joka edelleen vuotaa jostain paikasta, varmaan toi puutarhaletku patentti paisarissa ei oikein toimi ) ja muuta pientä tilpehööriä.
Katalysaattorista kaikki taaksepäin on 2" putkistoa, ei laahaa enää maata eikä ahdista konetta (pörisee myös kivasti). Suodatin on vapaavirtaava ja näin kesäisin tosta imuilman lämmitin puolelta on sisuskalut poissa.
automaaginen ketjunkiristäjä tuli muutamalla kirosanalla laitettua eilen paikoilleen.
Manselta tuli paketti, uusi pääsulake boksi ja 1 kpl etuvakaajaa, josta ois tarkoitus tehdä sitten tuplavakaaja.
Maalaus on sovittu tälle kesälle.
Toktorilta on hankittu LSD joka on keränny asennus rohkeutta jo tovin. Millä ihmeellä noista vetareista saa laakerin ja sen holkin? irti??
semmosta.