Lada-ruumisarkku
Lada-ruumisarkku
Katso http://areena.yle.fi/1-2191965 ja bongaa Lada-ruumisarkku. Hätäisimmät voivat siirtyä kohtaan 3:38.
Re: Lada-ruumisarkku
Sehän olikin mielenkiintoinen pätkä. Hieno tapahan se on kunnioittaa näinkin vainajaa viimeiselle matkalle.
Itse olen joutunut ostamaan kaksi ruumisarkkua, ensimmäinen v. 1990 isälleni, se maksoi silloin muistaakseni n. 2000 markkaa. Äidilleni jouduin ostamaan v. 2010, jolloin täysin samanlainen honka-arkku maksoi jo n. 1000 euroa. Hautaustoimisto oli myös sama.
Karrikoiden voisi ehkä sanoa, että keskiverto ruumisarkkujen hinnat pyörivät siinä "hyvän käytetyn Ladan hinnoissa", joten jotain yhtymäkohtaakin voi näin tästäkin ehkä löytää. Eivät ole kuitenkaan yhtä mieluisia ostoksia.
Teemaan ehkä sopiva:
VAZ-21119 AvtoVazin "katafalk-konsepti"vuodelta 2002

Itse olen joutunut ostamaan kaksi ruumisarkkua, ensimmäinen v. 1990 isälleni, se maksoi silloin muistaakseni n. 2000 markkaa. Äidilleni jouduin ostamaan v. 2010, jolloin täysin samanlainen honka-arkku maksoi jo n. 1000 euroa. Hautaustoimisto oli myös sama.
Karrikoiden voisi ehkä sanoa, että keskiverto ruumisarkkujen hinnat pyörivät siinä "hyvän käytetyn Ladan hinnoissa", joten jotain yhtymäkohtaakin voi näin tästäkin ehkä löytää. Eivät ole kuitenkaan yhtä mieluisia ostoksia.
Teemaan ehkä sopiva:
VAZ-21119 AvtoVazin "katafalk-konsepti"vuodelta 2002

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Lada-ruumisarkku
Tyylikäs ruumiinkuljetin, tuommoisella minutkin voisi jätesäkissä krematorioon viedä..