yritin etsiä haulla mutta en löytänyt yhtään vastausta:voiko olla ettei muka ole ennenstään jo, laittakaa linkki jos löydätte...
Eli kysyisin neuvoa kuinka tehdä lukkoperä ladaan 2107 1600SL malliin?
Jos joku tietää paikan missä on hyvät ohjeet alusta loppuun niin pistäkää linkki. Siis ohjeet ihan niinkuin alusta loppuun tarvitsisin! Ymmärtäkää hyvät ladailijat ettei kaikki kaikkea voi tietää
Kiitos avusta!
PS. Niin ja onko kellään mittarin pohjista valkoista mallia ko.1600SL mallista tehtynä koneelle että saisi tulostettua suoraan niin ei itse tarvitsisi vääntä koska kuitenkin menee v**uilleen...
Viimeksi muokannut Hellraiser, 24.11.2004 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
löysin yhden aiheen mittarinpohjista mutta ei kellään näyttänyt siellä keskustelussa olevan, kukaan vielä tehnyt? itse en osaa.
Ja siitä lukkoperästä että jos joku tietää miten perän purkaa ja mitkä rattaat tms hitsataan ja mitenkin ym ym ym ymy niin laittakaa ohojeistusta tietämättömälle...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
itseasiassa EHKÄ Nimittäin jos koneella ei o hyvää muokkausohjelmaa niin niistä saattaa tulla erittäin huonot ja jos ei ole skanneria
Ja toisekseen en o vielä irrottanut mittaristoa joten en myöskään tiedä että onko siinä "ulokkeita" jotka vaikuttavat erittäin paljon skannauksen laatuun!!!
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Tuohon perään. Ensinnäkin moinen on tieliikenteeseen laiton. Jos moisen haluat tehdä niin perä irti, kannattaa hyvin pestä öljyt pois että hitsaus onnistuu hyvin. Sitten vain hitsaa liikkuvat osat kiinni, aika nopeasti saa käsityksen mitä pitää hitsata kun mutikkaa pyörittelee hetken pöydällä. Jos migillä hitsaa niin olisi hyvä olla sellaiset 200A käytössä että kestää, tai sitten piukolla täyttää uselaa pienemmällä saumalla ja hitsausten välissä putsaa hyvin.
Kun hitsattu niin taas huolellinen puhdistus ettei jää nöölejä (etenkin migillä) perään jotka rikkoisivat sen nopeasti.. Ja limppu kasaan taas.
Ja kun siellä auton alla puuhaa niin kunnon pukkien päälle se ettei satu vahinkoja
JEP! KIITOS asiallisesta ja hyvästä vastauksesta. Niin ne kaikki liikkuvat tsydeemit yhtee. Kun just sitä suurimmaks osaks pähkäilin että mitkä sieltä oikein hitsataa ja mitkä missään nimessä ei...
Niin laiton, niin, eihän ne sitä ala tutkimaan (epäilen) ja katsastus on vasta reilun vuaden piästä
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Katsastusasemilla on jarrudynoja joissa rullat pyörivät hieman eri vauhdilla, ts. kampeaa auton pois rullilta jos kemppiläinen Toisaalta jos ei tuollasita dynoa ole niin ainakin takajarrut on balanssissa
Lähinnä ne pikkurattaat hitsataan kiinni, tosiaan kun sitä pyörittelee niin pääsee perille miten toimii.
Hellraiser kirjoitti:löysin yhden aiheen mittarinpohjista mutta ei kellään näyttänyt siellä keskustelussa olevan, kukaan vielä tehnyt? itse en osaa.
Ja siitä lukkoperästä että jos joku tietää miten perän purkaa ja mitkä rattaat tms hitsataan ja mitenkin ym ym ym ymy niin laittakaa ohojeistusta tietämättömälle...
Pistin pari valokuvaa perämurikasta sulle!
Itsekkin odottelen lumentuloa niin sitten pistän kemppi-lukon kiinni ja sitten mennään...
Toinen keino jolla se pikku rattaiden pyöriminen voidaan estää on tässä: http://www.coloradok5.com/welded14bolt.shtml
Eli rattaita ei hitsata kiinni, vaan niihin hitsataan tuollaiset "knöölit". Onnistuu huonommaltakin hitsarilta
Lisätään nyt, että en ole ladan perää koskaan avannut, niin en tiedä kuinka suuri homma sieltä on nuo rattaat irroitella...
Jaahas, nyt en eenklantii ilmeisesti niin hyvin ymmärtäny kyl et olisin ton hommelin ymmärtäny. Ilmeisesti luullu perän toimivan hieman eritavalla jos toi toimii jotenki...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Ladaan myydään kitkalukkoa 600€ Suomessa ja Sergy kirjoitti että Venäjältä saa Torsen lukon 500€. Olisivat laillisia ja taitaisivat toimia yleisessä liikenteessä paljon paremmin kuin hitsilukko. Hurjastelet kumminkin ja ainakin hitsilukolla saat iltasanomiin kuvan katkenneesta Ladasta
Tasauspyörästön lukoista on ollut tällä sivustolla useampaankin otteeseen juttua. Selaile vanhempia kirjoituksia, itse en jaksa etsiä ja väsätä linkkiä.
niin totta turiset, ei nuo laittomat perät ym viritelmät turvallisia ikinä ole
Mutta minkäs teet, hinnaksi sanoit n.500e niin se on sinänsä paljon
rahaa vaikka saishan siinä kyllä laillisen ja varmemman ja turvallisemman perän mutta mutta...500e
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Hitsilukko ei tee autosta vaarallisempaa. Vaaran tekee (aina) kuski. Mutta tosiaan eihän tuolalinen "kemppi" liikenteeseen oikeen sovellu. Kun ajaminen on mitä on. Että pidetään ne kempit siellä pelloilla ja jäällä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.