Katsastus.

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Lada Scandinavia

Katsastus.

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Olin aamulla katsastuksessa ja näyttämässä Mazdaa, mihin olin reilunkokoiset paikat hitsannut molempiin helmoihin. Paikalle saapui katsastusasemien tarkastaja syynäämään, miten katsastustoimipaikassa toimitaan. Tarkastaja tapasi ensin toimitusjohtajan ja sitten hallinpuolelle. Nosturilla oli Nissan Micra ja tarkasta otti taskustaan pikkulampun ja syynäsi Micran eturipustuksia. Sitten jäi katsastusmiehen selän taakse seuraamaan katsastustoimenpidettä.
Viereiseen halliin meni kuokkuri perävaunun kanssa ja tarkastaja siirtyi sinne. Sitten toinen katsastusmies toi mun tuoman Mazdan halliin ja nosturille. Kerkisi juuri vilkaisemaan niitä mun hitsaamia helmapaikkoja ja tarkastaja saapui takas. Katsastusmies laski nosturin välittömästi alas :lol: ja tarkastaja sitten siirtyi hitaasti jarrudynamollepäin, kun huomasi, että nosto-ovi aukeni ja Pösö tulee sisään. Tunnelma katsastushallissa oli hieman ahdistava.
toktornivako

Re: Katsastus.

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Lada Scandinavia kirjoitti: Tunnelma katsastushallissa oli hieman ahdistava.
Et ole tainnut katsastuksessa vierailla 30 Vuotta sitten?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Vastaa Viestiin