Kuului naksahdus ja kytkinpoljin painui pohjaan. En ollut kotona, joten valoa ei ollut saatavilla, joten käsikopeloin ja vaijeri tuntui olevan poikki. Sain ajettua kuitenkin kotiin
Sopiiko Samaran 00 mallisen kytkinvaijeri tähän farkku 1.6 ja 06 malliseen?
Jos ei sovi, niin mulla on sulle uusi vaijeri 15€ + pk. Olisko kuitenkin lähtenyt vaijeri pois haarukasta? Se on näissä usein vikana kun kytkin pettää.
21013 1200L/1700 '87 RedBull & 2101 1200 '74 Kopeeka Classic & 21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Vaijeri katkeaa (aina?) siitä vaijerin ja säätöjengan kohdasta konetilasta.
pressa 20.4.2010 18:32 kirjoitti:i moottorin päästä siten että se jenkaosa irtosi voi korjauksen suorittaa 8x60mm pultilla ja kahdella 8mm vaijerisakkelilla...
Erittäin suuret kiitokset. Kävin nyt aamulla katsomassa ja vaijeri on poikki ja haarukassa on on kiinni kiristysosa.
Tänään klo.13 Äidin hautajaiset ja nyt ei mustalla farkku Ladalla päästä hautajaisiin, olis niin sopinut. Mennään Almeralla ja onneksi on tuota kalustoa. Iltasella tutkin tuota Pressan ehdotusta, jos sen saisi tilapäisesti korjattua.
^Pressan mainitsema korjaustapa on oikein hyvä, tulee parempi kun alkuperäisestä. Itse olen vain käyttänyt pultin tilalla kierretangon pätkää ja vastaava korjaus on käytössä tälläkin hetkellä. En alkaisi edes vaihtamaan vaijeria.
Sometimes is never quite enough 11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
mush kirjoitti:^Pressan mainitsema korjaustapa on oikein hyvä, tulee parempi kun alkuperäisestä. Itse olen vain käyttänyt pultin tilalla kierretangon pätkää ja vastaava korjaus on käytössä tälläkin hetkellä. En alkaisi edes vaihtamaan vaijeria.
Näin määkin aattelen. Nyt kytkinpoljin nostettu ylös ja konehuoneenpuolelta vaijerin suojakumin otin irti. Sitä pitää ehkä hiukan lyhentää. Nyt noita kiristys osia ostamaan.