
tavan kaasarin muuttaminen toimimaan ahtimen kanssa siten, että ahtopaine menee kaasarin läpi, aivan kuten vanhoissa turbokaasareissa (esim. solet 32DAT)
vaatii yksinkertaiset muutokset...
http://www.hotrod.com/articles/build-blow-carb-less-50/
weberin power valve:
https://motofaction.org/mechanical-101/ ... wer-valve/
mikä on power valve:
http://garage.grumpysperformance.com/in ... lves.1639/
ladan kaasarin huolto, huomaa kuinka samanlainen rakenne kuin holley:ssä
https://www.youtube.com/watch?v=Q4w1GXF ... e=youtu.be
jäi ihmetyttämään, missä tuossa hiton ozon kaasarissa on power valve? jos sitä ei ole, niin se selittää paljon miksi lada on niin janoinen polttoaineelle....jos power valvea ei ole kaasarissa, se tarkoittaa sitä että suutinten pitää olla huomatttavasti suurempia...
sarjoja muutetuista kaasareista joissa on power valvet:
muutossarja weberille:
http://www.turbogemini.com/images/DGV_b ... ep_kit.JPG
http://www.turbogemini.com/Blow%20Throu ... %20Kit.htm
http://www.turbogemini.com/New%20Setup.htm