Sivu 1/2
Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 28.10.2018 9:36
Kirjoittaja 1200L Red
Nyt tarvisi tietoa suuttimien koosta yms säädöistä kun rupean kasaamaan tuota kaasutinta.Kaasari tulee vakio 1200 nappikseen.
Sekä kuvaa miten kaasarin vivut tulevat tähän kiinni ,sekä ryypynvaijerin kiinnityksestä.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 1.11.2018 20:34
Kirjoittaja jta
Ozonin kaasuvipu passaa suoraan webruun paikoilleen niin ei tarvi sen enempiä murehtia siitä miten saa vivun kiinni. Jokarin weber topicissa mainittiin että sen välitangon voi joutua vaihtaan pidempään. Sieltä vois myös saada vähän suuntia suuttimien kokoon.

Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 7.11.2018 5:42
Kirjoittaja 1200L Red
Eipä silmiini osunut muuta kuin tuo taulukko koskien isolohko-Ladoja.
Nyt tarvisi suutinkoot ja bensapinnat 1200 cm3 Ladaan.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 7.11.2018 18:22
Kirjoittaja Motojeppe59
Jotain tätä luokkaa muistelen suuttimien mulla olevan, kyseessä 1200s vakio.
1 kurkku/2 kurkku
tk:t 60/80
pääsuuttimet 135/140
ilmat 170/190
pientä nykimistä esiintyy kylmänä, katsastuksessa ei ongelmia.
Lähetetty: 16.11.2018 13:01
Kirjoittaja 1200L Red
Nyt olisi weber kasassa.Puuttuu vain tuo suodatinkohan se nyt sitten on, sieltä bensalinjan kaasarin päästä.Messinkimutterin alta.Kuuluukohan siihen mutterin ja rungon väliin tiivisterenas?
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 16.11.2018 13:35
Kirjoittaja 1200L Red
Ja tarviikohan tuo kaasari sitä lämpölevyä imusarjan kaasarin väliin?
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 17.11.2018 11:04
Kirjoittaja 1200L Red
Koska en ole vielä poistanut ozonia,niin kysyn että onko tuolla ozonin ja imusarjan välissä alkujaan tuo ohut n 6 mm lämpölevy?
Jos on,niin ei tarvi tilata moista.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 19.11.2018 21:13
Kirjoittaja Motojeppe59
Ei se välttämätön, toki menee paperitiivisteelläkin, kyllä laittaisin, ja mieluummin paksumpi malli niin lämpöjohatavuus on pienemi, itse modifioin mansesta hankitusta, avarrin imureiät dgv yhteen sopiviksi, konstit monet.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 19.11.2018 21:17
Kirjoittaja Motojeppe59
jä mainitsematta, otzonin alla n. 2-3 mm levy, jos käytät sitä imuaukot fiksattava suuremmiksi
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 21.11.2018 5:39
Kirjoittaja 1200L Red
Jees.Tilaan paksun lämpölevynkin.
Kiitos.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 21.11.2018 13:31
Kirjoittaja THI-900
Edelleen olen sitä mieltä että 32/36 DGV ei toimi pienen koneen kanssa kunnolla.
Mutta asiaan, minulla on tuollainen DGV:n alle tarkoitettu oikea bakeliittilevy. 15€ + pk.
Nivan ryyppyvaijerilla saa oem tyylisen ryyppyvaijerin asennuksen.
Suuttimista löytyy tietoa foorumin syvyyksistä, olen itse mm. kirjoittanut suuttimmista 1200 koneelle joka oli THI-900 nappiksessa.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 23.11.2018 5:54
Kirjoittaja 1200L Red
Juu,löysin joitain vaihtoehtoja suuttimista.Kasasin suuttimilla jotka oli lajitelmissani.Lähinnä sekoitus muutamista vaihtoehdoista mitä foorumilla kerrottiin.
Voidaan tehdä kaupat levystä,olettaen että on ehjä ja saa tiiviiksi paperitiivisteillä.
Re:
Lähetetty: 23.11.2018 18:07
Kirjoittaja Näilläeväillämennään
1200L Red kirjoitti:Nyt olisi weber kasassa.Puuttuu vain tuo suodatinkohan se nyt sitten on, sieltä bensalinjan kaasarin päästä.Messinkimutterin alta.Kuuluukohan siihen mutterin ja rungon väliin tiivisterenas?
Se messinkiverkko ei ole tarpeellinen, kunhan polttoainelinjassa on kunnollinen "mopon" suodatin eli sellainen yleistarvikesuodatin, vaikka motonetistä. Messinkitulpassa pitää olla tiiviste, kuparitiiviste on hyvä, saa vaikka moponetistä tai huoltikselta, kunhan tietää sisähalkaisijan ja osapuilleen ulkohalkaisijan, paksuudella ei niin väliä.
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 6.12.2018 12:55
Kirjoittaja 1200L Red
Nyt on koekasaus kaasarissa kii
Ilma 170/190
Pääs 125/140
Tyhjäk 60/70
Seosp f50/f6
Hajottimet 3,5/3.5
Onko hajottimien koko hirveän tarkka saada juuri tuo 4.5 toiseen?onko iso merkitys?
Tai miten se vaikuttaa?
Re: Weber 32/36 DGV
Lähetetty: 13.12.2018 16:34
Kirjoittaja THI-900
Hajottimen merkitys on käytännössä vielä pienempi kuin seosputken merkitys.
EDIT: Ja laita sinne kakkosen tk:lle se 100 suutin. Se suutin vaikuttaa vain sen hetken kun kakkosen kaasuläppä aukeaa eli todella pienen ajan. Silloin hieman rikkaalla käynti ei haittaa, mutta laihalla käynti tuntuu selvänä nykäyksenä.