Taksilada
-
Re: Taksilada
Mielenkiintoista, onko tämä jostain Intiasta tms. päin?
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
-
Niin, Kuubassahan on Ladoja.
-
Olis siinä benneri ihmeissään kun hillotolpan viereen pyyhkäisis tuollainen taksi ja tummahipiäinen kuski nuoleskelisi viiksiään ja näyttäisi muutenkin luotettavalta taksisuharilta.
Toisin, jotenkin muutoin olisi paremmin, mutta - Näilläeväillämennään
Mulla on vakaa aatos ensi kesänä ajaa Ladalla taksikeikkaa. Ei se onnekseni sentään ihan tuolta kuitenkaan näytä.
-
Jollain takaveto Ladalla kuitenkin?sakke kirjoitti:Mulla on vakaa aatos ensi kesänä ajaa Ladalla taksikeikkaa. Ei se onnekseni sentään ihan tuolta kuitenkaan näytä.

-
Hmmm...
Tosin ei taksina vaikka on kyselty. Kerää kyllä uteliaita juttelemaan.

-
Mistähän moisen plankko taksikyltin saisi hommattua? Vanhanmallisen, ei näitä nykyajan virtaviiva hömpötyksiä. Plankko siksi, että olen pitkään miettinyt jotta josko siihen TAKSI sanan tilalle kirjoittaisi tarrakirjaimilla TALSI. Ajelisi sitten illalla valo päällä ja jos joku kyytiä ruinaisi niin voisi sanoa vaan lueppa uudelleen ja lähteä meneen. Nakkikopilla saattaisi kyllä levy lätistä jos lähtökuovitus menisi reisilleen eli katiska sammuisi huonolla hetkellä.

Toisin, jotenkin muutoin olisi paremmin, mutta - Näilläeväillämennään
Mistähän pakusta tuo koppi tohon on lyöty...? Etuoviakin on 2 ja 1 takaovi.Pavlovits kirjoitti:

-
On tuossa melkoinen työ ollut.. eikö jostain olisi löytynyt vaikka vanha Hiace tms... vai eikö sellaisia saa tuoda maahan?
- toktornivako
On tullut -70 luvulla taksi ladan kyydissä kouluun muutaman kerran kuljettua ennen kuin taksari huomas ettei siitä pirssiks ole, ennen ladaa sillä oli muuten taksina hienon hieno Zaika 

Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
Jos mulla taksiflaksi käy eli läpi menen niin tuosta saat vapaastiNäilläeväillämennään kirjoitti:Mistähän moisen plankko taksikyltin saisi hommattua? Vanhanmallisen, ei näitä nykyajan virtaviiva hömpötyksiä. Plankko siksi, että olen pitkään miettinyt jotta josko siihen TAKSI sanan tilalle kirjoittaisi tarrakirjaimilla TALSI. Ajelisi sitten illalla valo päällä ja jos joku kyytiä ruinaisi niin voisi sanoa vaan lueppa uudelleen ja lähteä meneen. Nakkikopilla saattaisi kyllä levy lätistä jos lähtökuovitus menisi reisilleen eli katiska sammuisi huonolla hetkellä.![]()
![]()