Takavetoisen kaasupolkimen modaus

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
ladaismi
Viestit: 57
Liittynyt: 25.4.2019 12:41

Takavetoisen kaasupolkimen modaus

Viesti Kirjoittaja ladaismi »

Luin täältä joskus että kaasupolkimesta saa ihmismäisemmän kun putkitongilla vääntää poljinta jarrupolkimeen päin ja sen jälkeen alaspäin.

Tein työtä käskettyä.

Kuva

Tuntuu heti paremmalle, mutta uskaltaisiko tuo vääntää vielä lisää jarrupolkimeen päin ja alaspäin? Missä menee raja?
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Takavetoisen kaasupolkimen modaus

Viesti Kirjoittaja pressa »

jos ei suorakulmaan tai edestakaisin vääntele niin ei katkea. Itse olen kääntänyt jarruja kytkinpolkimia myös vasemmalle niin mahtuu isompikin kenkä polkimille, kammottava tunne kun jarrua painaessa kaasuttaa vahingossa.
niin ja hitsi on keksitty jos katkeaa...
virtain
Viestit: 1113
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Re: Takavetoisen kaasupolkimen modaus

Viesti Kirjoittaja virtain »

Itse en ole omasta Ladastani (2104 1700i -97)...kaasupoljinta joutunut vääntelemään....koska laitan kaasujalan sillai vinoon polkimelle, niin ajaminen ei aiheuta mitään onkelmaa :lol: ....eli siis oikea jalka viistosti polkimelle (kantapää kohti jalkatilan keskiosaa, ja varpaat kohti lämppärin koteloa)...Hyvin olen pärjännyt tällä tavalla 8)
Vastaa Viestiin