Mulla seisoo larppa keskellä Pitäjänmäen Esson risteystä. Jotenkin se vaan sammu kun ajoin edellä menevän ratikan kylkeen. No yritin startata, mutta tota kun ei löydy sitä no mikä se nyt oli no se mihin avain kuuluu laittaa! Ei viittis joku tulla näyttään missä se avain nyt onkaan mistä saa niinku tän auton moottorin niinku savuttamaan et pääsis pois? Ei muuten mutta kun mä en kato ymmärrä autoista mitään ja toss on neljään suuntaan jo kilometrin jonot ja poliisitkin käy kuumana. Oottelen täällä vieressä olevassa kirjastossa hyviä vinkkejä. Apuva!!!

Ai nii ja terveisiä suhnumopiilille ja kumppaneille. Te ootte kivoja!
Joo meni hernettä nenään

"Kyl huomaa ihaasin kommenteista et jätkä ei tiedä autoista paljon muuta kun et niitä ei saa kivittää,Jos ei hemmo ite ees tajuu kattoo jakajan kannenalle kun kipinä hukkuu. Olen ajatellut ajaa enskauden romuralliskabat ladalla just ladan yksinkertaisen ja kestävän tekniikan takia!Esim.viime kisoissa oli yli 40 autoa,10 finaalissa joista 6 ladaa!!Siellä "prässissä"olis ihahaakin ihmeissään jollakin hitsin nissanilla,tuskinpa näkyis muualla kun alkuerässä varsinkin kun olen seuraillu tota ihaaan kommentointia,niin tekninen kädentaito ja tieto taitaa olla jotakin ala-aste tasoa."
Vähemmästäkin...