harmi kun ei ole Rainbow olutta, siideriksi valitsen mieluiten Rainbow:n
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
olvi sandelssissa on kyllä makua. ostin sitä tässä kerran nelosversiona ja oli kyllä vielä parempaa. halvemmista oon ostanut nyt lähiaikoina koffia jota luulin vuosia paskan makuises yhden lämpimänä juodun yksilön takia. karjalakin maistuu mutta haiskahtaa välillä kuselle. urho on myös ihan mukavan makuista.
minä kyllä tosin juon mitä vaan eteen lyödään...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Olvia ihan periaatteenkin vuoksi, jos saan itte valita. Karjalaa joskus. Muutkin menee, mutta Karhu ja Lappalainen ei miellytä. Kyllä niitäkin toki juoda voi, mutta jokin niissä vaan häiritsee.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Silloin harvoin kun ostan merkki on Karhu
Yleensä tulee tehtyä itse, nytkin seuraava "panos" kypsyy jouluksi
Mutta ostoa tai omaa niin se on kaikesta huolimatta Lageria....