Lada New Yorkissa
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Lada New Yorkissa
Lada New Yorkin autonäyttelyssä vuonna 1973:
http://www.phnet.fi/public/www-vitsit/i ... k_1973.jpg
Näinköhän myynti mahtoi alkaa vuonna 1975?
http://www.phnet.fi/public/www-vitsit/i ... k_1973.jpg
Näinköhän myynti mahtoi alkaa vuonna 1975?
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- veli alexei
- Moderaattori
En tiedä onko tuo ajasta kiinni mutta on noi tätit aika humoristisen näkösiä mun silmään.
Tsori

Tsori

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- LamaAjanElvis
aika laihan oloisia kuitenkin. jospa ne söivät palkkarahoillaan.RTJN65 kirjoitti:Kunhan ei nyt hyvin hyppelis tuolla katolla kun nuo korotkin on aika moiset. Tulee jälkiä kattoon ja menee maalaus piloille. Eikä tuo tyttökään näytä olevan mikään anorektikko.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Lada-Jussi
tiedä vaikka itsekin joutuu joskus naimisiin ja naisen pakoittamana ostamaan jonkun länsiauton, siihen loppuu sitten Ladailut ja taas on naisen syytäR-J kirjoitti:Onhan niitä aina autoja tyttöjen avulla myyty, mikseipä myös tuolloinkin.

ton aikaiset kromikiiltoiset ajopelit saattoi maistuakin jenkkiläisillä ja vielä kun oli tuota energiakriisi aikaa jolloin piti saada vähän pienempää kromihymyä. kerran yksi tuttava jenkkiautojen palvojakin totesi juuri tuosta 2103 mallista että siinä on sentään jo vähän jotain näköä

mitenkähän noi taustalla näkyvät UAZ teki jenkeissä kauppansa, vai tekikö ollenkaan?

Jussi haastaa asiaa. Itse olen suunnitellut 2107 kromireunaisen ehostamista jostain jenkkifarkusta otetuilla tuplavaloilla...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- Lada-Jussi
ihme muuten ettei pohjoisameriikassa ole kanttilamppuja myyty tuollaisilla USA valoilla, ainakin kuvissa on näkynyt normaaleja, eikös kaikki Volvotkin ollut jenkeissä ja kanadassakin sellaisilla neliöillä tuplavaloilla?Vanja-eno kirjoitti:Jussi haastaa asiaa. Itse olen suunnitellut 2107 kromireunaisen ehostamista jostain jenkkifarkusta otetuilla tuplavaloilla...

- veli alexei
- Moderaattori
Auts! Meni vyön alle.,_,/ukka kirjoitti:No nyt mää tiiän miks olet vielä poikamiesveli alexei kirjoitti:En tiedä onko tuo ajasta kiinni mutta on noi tätit aika humoristisen näkösiä mun silmään.![]()
![]()
![]()
Tsori![]()
,_,/ukka

- veli alexei
- Moderaattori
Siis eiks tuolla ihan kylkiluut paista että kyllä siinä kannatta murkinaa pistää napaan.LamaAjanElvis kirjoitti:aika laihan oloisia kuitenkin. jospa ne söivät palkkarahoillaan.RTJN65 kirjoitti:Kunhan ei nyt hyvin hyppelis tuolla katolla kun nuo korotkin on aika moiset. Tulee jälkiä kattoon ja menee maalaus piloille. Eikä tuo tyttökään näytä olevan mikään anorektikko.