puskurit levikkeet tms

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
maajussi

puskurit levikkeet tms

Viesti Kirjoittaja maajussi »

miten on? saako ladaa laskea laillisesti niin, että se menee katsastuksesta läpi. ja mistä laskuvärkkejä saa? entä puskurien poisto saako ne poistaa ja miten paljon muutos maksaa? entä helma tai kaarilevikkeet pitääkö muutoskatsastaa?
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

No rälläkällä vetäävät jokkut pätkät pois nii tulee matalaa. Mut laillisuus on sitten kiinni katastussetästä. Kyllä ne puskurit saa ottaa pois eikä kukaa sano mitään. Siis kuhan sit on kummiskin esim. rekisterikilvevalo asiat kunnossa. Ja levikkeet kans ei mitää toimia tartte lain puolesta. Näin ainaki väittäsin...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Teppo
Viestit: 108
Liittynyt: 1.10.2003 11:08
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teppo »

1) Bilteman yms laskusarjat ovat laittomat.
2) Autoa saa madaltaa maks ~50mm ja maavaraa pitää olla min 80 mm. Jotkut hyväksyvät jousien katkaisun jos jouset eivät heilu auton ollessa ilmassa.
3) puskurit saa poistaa kunhan ei jää teräviä kulmia
4) autoa saa leventää muutoskatsastamalla maks 100 mm muistaakseni, vaatii muutoskatsastuksen. Riippuu viranomaisista kiinnostaako pienet levikkeet niitä.
Lada__Racing

Viesti Kirjoittaja Lada__Racing »

Autoa saa levittää 5cm puoli ja auton leveys mitätaan peilien päästä
Lada_VFTS
Viestit: 209
Liittynyt: 22.1.2004 12:15
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

ladan levikkeet

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

On totta että autoa saa levittää 100mm. Leveys on ladassa mitattu takakaarien etu-yläreunasta ei peileistä, joka kanttilamppuisessa on 162 cm eli leveys saa olla korkeintaan 172CM. Mikäli ajattelit laittaa VFTS levikesarjan suosittelen että annat omien kaarien olla paikallaan voi tulla yllätyksiä katsastuksessa, jos omat kaaret puuttuvat. Madallusta miettiessä ei kannata jousien katkomista suunnitella AUTO EI MADALLU VAIKUTTAVASTI YHDEN KIERTEEN KATKAISULLA, PITÄIS OTTAA VÄH. KAKSI KIERRETTÄ POIS= JOUSET EI PYSY PAIKOILLAAN AUTOA NOSTETTAESSA!!!!!.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
Vastaa Viestiin