kojelauta

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
^pena^
Viestit: 159
Liittynyt: 14.4.2005 22:09
Paikkakunta: janakkala

kojelauta

Viesti Kirjoittaja ^pena^ »

oiskohan vaikeaa siirtää lada 2105 kojelauta vanhaan kunnon pyöreä lamppuiseen.kun tykkään enemmän uudemmasta mittarista koska nopeutta saa lisää ja on se volttimittarikin......kertokaa jos joku on laittanu uudemman kojelaudan pyöreelamppuseen 1200l
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

osa kiinnikkeistä sopii koetaulun alta,pysyy kyllä kiinni niin ettei ainakaan kilpakäytös ole pudonnut.
lämppärin kotelon joudut myös vaihtamaan.
ja jotain sähkömommia on myös tiedossa.
onhan se siistimpi kuin se nappiksen orkkis.
RYSSA

onnistuu

Viesti Kirjoittaja RYSSA »

:shock: itse olen laittanut 2107 kojelaudan pappaan.
Avatar
Lada-Mies
Viestit: 947
Liittynyt: 22.2.2005 10:29
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

kai se siihen pienellä tunkemisella meneee 8)
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Kysynpähän nyt tässä samassa topicissa että onko niillä uudemmanmallin pyöreissä mittareissa kuinka paljon erilaiset liittimet kuin vanhassa? olisiko miten iso työ vaihtaa ne pyöreät mittarit vanhan suorakaiteen tilalle? vai olisiko jo melkein sama vaihtaa koko kojelauta? saisihan siinä paremman puhalluksen tuulilasille ja nykyaikaisemman lookin :)
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Avatar
BA3
Viestit: 840
Liittynyt: 5.11.2004 20:39
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

:roll: Äläkee hyvät immeiset käykö papaa raiskoomaan, pitäkäkee orkinaalina vaan...
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Laduri
Viestit: 123
Liittynyt: 1.5.2005 15:13

Viesti Kirjoittaja Laduri »

BA3 kirjoitti::roll: Äläkee hyvät immeiset käykö papaa raiskoomaan, pitäkäkee orkinaalina vaan...
Samaa mieltä.... Orkkis lauta on tyylikäs :wink:
Keep on truckin'
turbotanet

Viesti Kirjoittaja turbotanet »

Mielummin vanha jenkkimittari uuteen kojelautaan! :twisted:
peurajussi

Viesti Kirjoittaja peurajussi »

kyllä se aikasa mietityttää kun laitoin itsekkin ihan normaaliin vaneriin 2107 nopeus ja kiekka mittarin sitten vänkärin ovesta otin sen punaisen valon öljyn paineen merkki valoksi 2105 lämpö mittarin
mietitytti vähän aikaa niitä lämpö mittarin johtoja miten ne tulee oikein
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

itse vaihdoin 2105:seen 2107:kan koe laudan. kiinikkeet kävi hyvin mutta vähän aikaa pähkäiltyäni niitten mittareiden kanssa ajattelin laittaa 2105:sen mittarit ja cd cardigilta tarvittavat lisä mittarit. mutta mikä vika tossa nappiksen koe laudassa on ? sehän on ajaton
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Team perseauki racing kirjoitti:itse vaihdoin 2105:seen 2107:kan koe laudan. kiinikkeet kävi hyvin mutta vähän aikaa pähkäiltyäni niitten mittareiden kanssa ajattelin laittaa 2105:sen mittarit ja cd cardigilta tarvittavat lisä mittarit. mutta mikä vika tossa nappiksen koe laudassa on ? sehän on ajaton
lähinnä tykkään siitä paremmasta tuulilasille puhallus systeemistä..
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

minusta eri aikakausien kojetaulun muotoiluista parasta on juuri tuo kanttiladan tyyppinen korkea kojetaulu, saman sorttista näkee mm. jossain ensimmäisissä Volvo 240 malleissa, Elite 1500S mallissa on kans, kun taas jo SL versiossa oli todella ruma kojetaulu. olisko tämä kantti-Lada tyyppi ollut länsiautoille tyypillinen versio silloin 70-luvun loppupuolella?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

minusta 2106:sen koelauta on heti nappiksen koe laudan jälkeen hienoin. ja ei tuo 2107:kan koelautakaan hullumpi ole mittari vaan on rumat
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Team perseauki racing kirjoitti:minusta 2106:sen koelauta on heti nappiksen koe laudan jälkeen hienoin. ja ei tuo 2107:kan koelautakaan hullumpi ole mittari vaan on rumat
joo miulla olis tuossa pihassa kombi joutavana, siinä on ihan nätti kojelauta jossa ne pyöreät irralliset mittarit, sitä vähän suunnittelin jos tuohon nappikseen laittaisi..
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
^pena^
Viestit: 159
Liittynyt: 14.4.2005 22:09
Paikkakunta: janakkala

Viesti Kirjoittaja ^pena^ »

ladaracing pori kirjoitti:osa kiinnikkeistä sopii koetaulun alta,pysyy kyllä kiinni niin ettei ainakaan kilpakäytös ole pudonnut.
lämppärin kotelon joudut myös vaihtamaan.
ja jotain sähkömommia on myös tiedossa.
onhan se siistimpi kuin se nappiksen orkkis.
onko se fiksun näkönen jos ihan tiekäyttöön suunnittelis laittaa???
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
Vastaa Viestiin