Sivu 1/3
kojelauta
Lähetetty: 14.4.2005 22:29
Kirjoittaja ^pena^
oiskohan vaikeaa siirtää lada 2105 kojelauta vanhaan kunnon pyöreä lamppuiseen.kun tykkään enemmän uudemmasta mittarista koska nopeutta saa lisää ja on se volttimittarikin......kertokaa jos joku on laittanu uudemman kojelaudan pyöreelamppuseen 1200l
Lähetetty: 14.4.2005 23:17
Kirjoittaja ladaracing pori
osa kiinnikkeistä sopii koetaulun alta,pysyy kyllä kiinni niin ettei ainakaan kilpakäytös ole pudonnut.
lämppärin kotelon joudut myös vaihtamaan.
ja jotain sähkömommia on myös tiedossa.
onhan se siistimpi kuin se nappiksen orkkis.
onnistuu
Lähetetty: 15.4.2005 0:31
Kirjoittaja RYSSA

itse olen laittanut 2107 kojelaudan pappaan.
Lähetetty: 18.4.2005 9:35
Kirjoittaja Lada-Mies
kai se siihen pienellä tunkemisella meneee

Lähetetty: 8.5.2005 21:03
Kirjoittaja ladaraider
Kysynpähän nyt tässä samassa topicissa että onko niillä uudemmanmallin pyöreissä mittareissa kuinka paljon erilaiset liittimet kuin vanhassa? olisiko miten iso työ vaihtaa ne pyöreät mittarit vanhan suorakaiteen tilalle? vai olisiko jo melkein sama vaihtaa koko kojelauta? saisihan siinä paremman puhalluksen tuulilasille ja nykyaikaisemman lookin

Lähetetty: 8.5.2005 21:12
Kirjoittaja BA3

Äläkee hyvät immeiset käykö papaa raiskoomaan, pitäkäkee orkinaalina vaan...
Lähetetty: 8.5.2005 21:26
Kirjoittaja Laduri
BA3 kirjoitti:
Äläkee hyvät immeiset käykö papaa raiskoomaan, pitäkäkee orkinaalina vaan...
Samaa mieltä.... Orkkis lauta on tyylikäs

Lähetetty: 8.5.2005 22:01
Kirjoittaja turbotanet
Mielummin vanha jenkkimittari uuteen kojelautaan!

Lähetetty: 8.5.2005 23:01
Kirjoittaja peurajussi
kyllä se aikasa mietityttää kun laitoin itsekkin ihan normaaliin vaneriin 2107 nopeus ja kiekka mittarin sitten vänkärin ovesta otin sen punaisen valon öljyn paineen merkki valoksi 2105 lämpö mittarin
mietitytti vähän aikaa niitä lämpö mittarin johtoja miten ne tulee oikein
Lähetetty: 9.5.2005 21:21
Kirjoittaja Team perseauki racing
itse vaihdoin 2105:seen 2107:kan koe laudan. kiinikkeet kävi hyvin mutta vähän aikaa pähkäiltyäni niitten mittareiden kanssa ajattelin laittaa 2105:sen mittarit ja cd cardigilta tarvittavat lisä mittarit. mutta mikä vika tossa nappiksen koe laudassa on ? sehän on ajaton
Lähetetty: 9.5.2005 21:35
Kirjoittaja ladaraider
Team perseauki racing kirjoitti:itse vaihdoin 2105:seen 2107:kan koe laudan. kiinikkeet kävi hyvin mutta vähän aikaa pähkäiltyäni niitten mittareiden kanssa ajattelin laittaa 2105:sen mittarit ja cd cardigilta tarvittavat lisä mittarit. mutta mikä vika tossa nappiksen koe laudassa on ? sehän on ajaton
lähinnä tykkään siitä paremmasta tuulilasille puhallus systeemistä..
Lähetetty: 9.5.2005 21:36
Kirjoittaja Lada-Jussi
minusta eri aikakausien kojetaulun muotoiluista parasta on juuri tuo kanttiladan tyyppinen korkea kojetaulu, saman sorttista näkee mm. jossain ensimmäisissä Volvo 240 malleissa, Elite 1500S mallissa on kans, kun taas jo SL versiossa oli todella ruma kojetaulu. olisko tämä kantti-Lada tyyppi ollut länsiautoille tyypillinen versio silloin 70-luvun loppupuolella?
Lähetetty: 9.5.2005 21:42
Kirjoittaja Team perseauki racing
minusta 2106:sen koelauta on heti nappiksen koe laudan jälkeen hienoin. ja ei tuo 2107:kan koelautakaan hullumpi ole mittari vaan on rumat
Lähetetty: 9.5.2005 21:44
Kirjoittaja ladaraider
Team perseauki racing kirjoitti:minusta 2106:sen koelauta on heti nappiksen koe laudan jälkeen hienoin. ja ei tuo 2107:kan koelautakaan hullumpi ole mittari vaan on rumat
joo miulla olis tuossa pihassa kombi joutavana, siinä on ihan nätti kojelauta jossa ne pyöreät irralliset mittarit, sitä vähän suunnittelin jos tuohon nappikseen laittaisi..
Lähetetty: 10.6.2005 11:25
Kirjoittaja ^pena^
ladaracing pori kirjoitti:osa kiinnikkeistä sopii koetaulun alta,pysyy kyllä kiinni niin ettei ainakaan kilpakäytös ole pudonnut.
lämppärin kotelon joudut myös vaihtamaan.
ja jotain sähkömommia on myös tiedossa.
onhan se siistimpi kuin se nappiksen orkkis.
onko se fiksun näkönen jos ihan tiekäyttöön suunnittelis laittaa???