Vaihdoin kännykän Elisaan ja sain digitaalikameran; vaihdoin takaisin Soneraan ja sain stereot.
Lopetin lankaliittymän ja sain loppuvuoden kuukausimaksut kännykässä ja 20 eurolla puheaikaa; Soneralta tämä.
Hienoa!
... mitähän saan seuraavaksi
Emmä vaan viitti paljon puhella
,_,/ukka kirjoitti:
Mä en saanu mitään, oon ollu soneran asiakas jo yli 10v...
,_,/ukka
Joku kaverin ukko tai joku tuttu oli soittanu Soneralle et miks kaikki uudet asiakkaat saa vaik mitä boonuksia, mut vanhoja ei muisteta mitenkään. No hetkenpäästä oli sanottu että saat 100€ puheaikaa... Että kannattaa valittaa...
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
itse vaihdoin kannssa elisaan ja sain digiboxin, hip huraa korvessa näkyy vihdoinkin kanavat!!! tosin kolme kertaa on saanut paluttaa. elokuussa pitäs tulla isälle digikamera ku otti elisan liitymän saa nähdä onko yhtä laadukas
,_,/ukka kirjoitti:
Mä en saanu mitään, oon ollu soneran asiakas jo yli 10v...
,_,/ukka
Joku kaverin ukko tai joku tuttu oli soittanu Soneralle et miks kaikki uudet asiakkaat saa vaik mitä boonuksia, mut vanhoja ei muisteta mitenkään. No hetkenpäästä oli sanottu että saat 100€ puheaikaa... Että kannattaa valittaa...
Juu, olenhan minäkin tosiaan jonku puheaika edun joskus saanut ku oon soitellu. Ei vaa jaksa aina valittaa, samasta asiasta. Pitää täsä kokeilla jotain halpa-operaattoria ja katsoa miten homma pelaa. Jos ei pelaa ni siirtyä sopivan kamppanjan aikana takasi soneran asiakkaaksi. Soneralla on Asiakaspalvelu, laskutus ja kuuluvuus pelaanut kiitettävästi koko ajan.
itselläni oli sonera 15 vuotta sinä aikana sain puheaikaa 650mk kun vein nmt pois ja vaihdoin gsm puhelimeen
nmt puhelimen aikana kuukausi maksu oli 64mk jota uskollisesti maksoin
pari vuotta sitten soitin soneraan ja kyseli ntätä vanhojen asiakkaiden palkitsemista niin lupasivat miettiä ja antoivat 50e puheaikaa ja kaksi pipoa
no nyt olen vaihtanut operaattoria ja puhelin laskuni ovat tipuneet 60% verratuna soneraan ja nythän soneralla on joku vanhojen asiakaiden palkitsemis systeemi alkanut
no myöhäistä minu kohdalla ja mitä asiakaspalveluun tulee kaksi kertaa olen soittanut ja ensimmäinen jonotus 12sekuntia ja toinen 3 minuuttia eli ei mielestäni paha
pressa kirjoitti:itselläni oli sonera 15 vuotta sinä aikana sain puheaikaa 650mk kun vein nmt pois ja vaihdoin gsm puhelimeen
nmt puhelimen aikana kuukausi maksu oli 64mk jota uskollisesti maksoin
pari vuotta sitten soitin soneraan ja kyseli ntätä vanhojen asiakkaiden palkitsemista niin lupasivat miettiä ja antoivat 50e puheaikaa ja kaksi pipoa
no nyt olen vaihtanut operaattoria ja puhelin laskuni ovat tipuneet 60% verratuna soneraan ja nythän soneralla on joku vanhojen asiakaiden palkitsemis systeemi alkanut
Hah, käytännössä alennusta saa vain, jos kuukausi laskutus ylittää jonkun tietyn rajan. Muutenki nii monimutkasia taulukoita yms. ettei noista ota pirukaan selvää. Verrattuna siihen, ku uudelle asiakkaalle sanotaan:"Ota liittymä, saat digiboksin syksyllä". Vanhan asiakkaan pitää puolituntia pähkäillä noiden taulukoiden ja vanhojen laskujen kanssa ja todeta sitten, ettei tämä nyt minun kohdallani auta mitään.
Kyllähän vanhat asiakkaat jaa yleensä näppejään nuolemaan. Uusille asiakkaille ja operaattorinvaihtajille luvataan sitten suunnilleen kuu taivaalta. Elisa on terästäytynyt nyt viime aikoina antamalla joululahjaksi 15 eeroo puheaikaa ja toinen 15 eeroo tuli lahjuksena pari viikkoo sitten.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Nuo "isot" (Elisa ja Teliasonera) näyttävät antavan hyviä kylkiäisiä liittymän ottajille. Samojen yhtiöiden tytäryhtiöt (Kolumbus ja Tele finland) tarjoavat sitten halpoja hintoja, ilman kylkiäisiä. Saunalahti kilpailee noista "halpisoperaattori" asiakkaista ja DNA yrittää kai olla joku välimallin liittymämyyjä?
tänään tuli kuukauden lasku 5,47e
vanha operaattori muisti yleensä yli kahdenkympin laskuilla eli säästöä yli 70%
saa nähdä kuinka kauan hinnat pysyy noin halpoina