Varasytytysyksikkö kätevästi mukana
Varasytytysyksikkö kätevästi mukana
Sellaisissa Ladoissa,joissa sytytysyksikkö on rintapellissä voi varasytytysyksikön laittaa rintapeltiin pitkillä koneruuveilla,mutterit väliin laittaen.Näin käytössä oleva ja varayksikkö tulevat lähes pääällekkäin.Jos autoon tulee sytytyshäiriö voi yksiköön tulevan pistokkeen siirtää yksiköstä toiseen.Kätevää ja nopeaa.Sytytysyksikkö ei mene hukkaan ja pysyy kuivana moottorin lämmössä.Liittimet voi välaikaisesti suojata sähköteipillä.
Hieno idea! Kehittäisin sitä vaan sen verran, että kävisin romikselta hakemassa ylimääräisen pistokkeen, jonka laittaisin sähköteipin sijaan suojaamaan liittimiä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
no niin
nyt kun sytytysyksikköön on korjaus ohjeetkin niin lähetäppä ne myös lehden toimitukseen niin saadaan lehteenkin kaikkien kerholaisten iloksi
ja kaikki muutkin jotka hienoja teknisiä juttuja tänne kirjoitatte niin lähettäkää ne toimitukseenkin niin saadaan lehteen teknistä sisältöä lisää
kaikki eivät pääse nettiin lukemaan ja lehti on kuitenkin se minkä kaikki kerholaiset saa
täällä netissähän käyvät myös kaikki kerhoonkuulumattomat luikuritkin niitä lukemassa
nyt kun sytytysyksikköön on korjaus ohjeetkin niin lähetäppä ne myös lehden toimitukseen niin saadaan lehteenkin kaikkien kerholaisten iloksi
ja kaikki muutkin jotka hienoja teknisiä juttuja tänne kirjoitatte niin lähettäkää ne toimitukseenkin niin saadaan lehteen teknistä sisältöä lisää
kaikki eivät pääse nettiin lukemaan ja lehti on kuitenkin se minkä kaikki kerholaiset saa
täällä netissähän käyvät myös kaikki kerhoonkuulumattomat luikuritkin niitä lukemassa
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 6.11.2003 15:34
Minähän en muista tiedä kuin axtecista, mutta:
Omalla kohdalla oli alkuperäinen syttypoksi paikallaan vielä viime talvena. Silloin oli autossa aina silloin tällöin esiintyviä käyntiongelmia(en tiedä kauanko esiintynyt, talvella ostettu). Missään vaiheessa ei tielle jäänyt, mutta hermohan siinä meni kun tehoreservejä ei oikein käyttöön saanut epämääräisen kipinän takia.
Nykyään siinä on sitten sellainen ei-niin-venäläisen näköinen musta pikkunen yksikkö, ja ainakin tähän asti pelittänyt.
Mutta siis mä olen ymmärtänyt että paskoja ovat, siis nuo alkuperäiset.

Omalla kohdalla oli alkuperäinen syttypoksi paikallaan vielä viime talvena. Silloin oli autossa aina silloin tällöin esiintyviä käyntiongelmia(en tiedä kauanko esiintynyt, talvella ostettu). Missään vaiheessa ei tielle jäänyt, mutta hermohan siinä meni kun tehoreservejä ei oikein käyttöön saanut epämääräisen kipinän takia.
Nykyään siinä on sitten sellainen ei-niin-venäläisen näköinen musta pikkunen yksikkö, ja ainakin tähän asti pelittänyt.
Mutta siis mä olen ymmärtänyt että paskoja ovat, siis nuo alkuperäiset.

1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04