Kerran änkesin täpötäyteen parkkihalliin ja nytkyessni lämmöt
nousi, muuta flektin hurinaa ei kuulunut, taisi mennä keitoksen
puolelle.
No, jäljitin sitten vikaa nokasta jalkotilaan keskikonsolille.
Totesin, että rele ja piuhat flektin moottoriin toimii.
Uskon vähetessä, ajattelin, että nyt pitää saada korkeampaa
tietämystä.

Niimpä laitoin tänne foorumiin haun "flekti"
Löytyi tieto, että jos lämpöanturin johdon ottaa irti, niin flekti
lähtee pyörimään (kiitos Jankos ja paulipate).
Niin tapahtui, sekä seuraksi kompuutteriin tuli virhekoodi 118
(korkea signaalitaso lämpöanturissa)
Ihmettelen vain, että koodi tuli vasta nyt anturilla leikkiessä.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?

Oliskos moottorissa kaksi lämpöanturia, kun johdot irti näytti
kompuutteri -48 astetta ja lämpömittari mielestäni oikeita lukemia ?
Ensimmäisenä vuonna alkoi flekti pyöriä vaikka lämpöö oli vasta noin 40 astetta.
Siihen sitten vaihdettiin se anturi takuuna. Oliskohan signaalitaso ollut
silloin liian matala ? (silloin ei ollu kompuutteria)
Taitaapi olla heikko osa, löytyisköhän muista kulkimista parempia tilalle ?
Ruisku Samuraissa on varmaan sama anturi ?

Vai mitähän maksaisi vaihto Teltassa, kun toi 30 tonnin huoltokin olis
ajankohtainen.
Oliskos joku ko. anturiin niin perehtynyt, että osaa sanoa oikean
signaalin tason ja tyypin, sekä millä tasolla flekti lähtee pyöriin ?
