Sivu 1/2
Delta maksaa Ladan romutuksesta 800€
Lähetetty: 24.6.2005 0:32
Kirjoittaja samarai
tänään tuli postissa Deltasta kirje, missä tarjottiin hyvittämään 800€ Samaran romutustodistuksesta vaihdossa 110:een. Aika yllättävä veto mielestäni Deltalta.
(Itsellä on yksi 95 Samara, josta vein kilvet ajoneuvoveron takia viime vuonna konttorille)
Lähetetty: 24.6.2005 10:00
Kirjoittaja RTJN65
Mulle kanssa tuli yhden 1500S romutuksesta 800Eur tarjous.
Kamalaa tollanen.
Tai hekinen.... jos keräis 10 kpl ladoja jotka romuttaisi niin sillähän saisi jo 8000 eur kasaan. Ja vaihtais uuteen 110 malliin.
Olikos siinä kirjeessä sanottu että vain yksi romutustodistus / myytävä 110 lada

.
Lähetetty: 24.6.2005 11:22
Kirjoittaja Lada-Jussi
pitäiskö viedä kaikki paaliin ja sais 110:n ilmaiseksi?
siis toihan on aivan törkeää

nyt heittämään polttopulloja deltan pääkonttoriin
nyt alkaa papat viemään orkkis klassikkoja paaliin oikein urakalla.
Lähetetty: 24.6.2005 11:43
Kirjoittaja Jaska HKI
Oliskohan kysymyksessä Ladakerhon vastainen salajuoni?

Vanhan Ladan kun saa tekohengitettyä loputtomiin ja näiltä sivustoilta löytyy vastaus kysymykseen kuin kysymykseen.Kun käsien taito katoaa niin silloin ollaan täysin maahantuojan armoilla.Silloin Delta voi alkaa harrastamaan jälkimyyntiä.Kun uudenkarhea satakymppi seisoo päivän korjaamolla niin hyvästit se 800€.
Lähetetty: 24.6.2005 11:58
Kirjoittaja Lada-Jussi
tässä varmaan takana sekin, etteivät joudu keräilemään niitä raatoja itelleen, kun joutuuvat kuitenkin ne hävittämään eteenpäin.
samalla tietysti vähenee varaosapalvelun tarve, johan varaosavarastotkin on hävitetty vanhojen mallien osalta kokonaan, luulisi kohta Deltan sallivan Lada kerholle osien välittäjän roolin?
Lähetetty: 24.6.2005 12:01
Kirjoittaja LadaRacingTeam
Kyllä raavastakin miestä raapasee tuollanen sydämmestä.

Lähetetty: 24.6.2005 12:20
Kirjoittaja Jusu
Tuossa uuden Ladan hintapyynnissä on kyllä pakko olla tonni tai pari ihan silkkaa ilmaa, kun aiemmin luvattiin vanhasta roskasta 1500eur kunhan se oli katsastettu. Nyt luvataan 800eur alennusta käytännössä tyhjästä.
Vai saako ne joltain taholta sen 800eur jos ne esittää niitä todistuksia?
Eikö niiden kannattaisi heti pudottaa myyntihinnasta vaikka tonni pois ja julistaa rehellisesti ettei vanhoja oteta vaihdossa.
Taitaa olla ihan silkka harrastus koko Ladan myynti tuolle Deltalle. Jos se on niin vastenmielistä, niin miksei ne lopeta sitä kokonaan?
Onkohan se typeryyksissään sitoutunut myymään Ladaa johonkin vuoteen 20XX asti ja yrittää nyt surkealla myynnillä todentaa jollekin taholle, ettei autot kelpaa ja pääsisi sitäkautta eroon mokomasta bisneksestä.
Lähetetty: 24.6.2005 12:48
Kirjoittaja pressa
onhan kaikien autojen hinnassa "ilmaa" eli sitä kutsutaan katteeksi millä myyvä liike maksaa palkat vuokrat verot yms. kulut mitä toiminnasta tulee
ja se että kate tuntuu ostajasta suurelta johtuu siitä että vuokrat palkat yms. joutuu maksamaan joka päivältä vaikka autoja ei joka päivä myydä
mielestäni se on hyvä että lada on suomessakin myynnissä vaikkakin mainostus on nyt pahasti hakoteillä jos romuttamisesta maksetaan
tosin tuo romutus poistaa paljon autoja liikenteestä kun ei jää niitä varaosa autoja enää kun monasti vanhan korjaus uusin osin on kannatamatonta
Lähetetty: 24.6.2005 13:20
Kirjoittaja Team perseauki racing
meillekin tuli kaikille parheen jäsenille kyseinen kirje.... kyllä pilas päivän. minähän en takatuuparista luovu vaikka mikä olis
Lähetetty: 24.6.2005 13:26
Kirjoittaja Lada-Jussi
oli näköjään minullekin tullut tuollainen romutustarjous tuosta GLi nappiksesta, kyllä panee vihax tollanen.
Delta-auto voisi suoraa myydä Ladoja nettohintaan, silloin Lada olisi jo selkästi halvin auto suomessa ja moni uusikin ihminen (siis ei ennestään Ladaileva) saattaisi päätyä Ladan omistajaksi kun hinnaston mukainen hintaero korealaismerkkeihin olisi huomattava.
Lähetetty: 24.6.2005 13:43
Kirjoittaja kapa
Mulle ei ole pitkään aikaan tullut mitään postia Deltasta. Vuosi pari sitten tuli lähes viikoittain kaikenmaailman tarjouksia. Kyllä mulla yksi Lada on edelleen omistuksessa, mutta se on kyllä ollut jo reilun vuoden seisonnassa, vaikuttaakohan se asiaan?
Lähetetty: 24.6.2005 14:55
Kirjoittaja LadaRacingTeam
Tuossa kysyin tutuilta joilla on EuroSamara vm.-94 eikä heille ollut tullu mainosta ollenkaan.Onko tämä joku takapotkujen murhaus operaatio?
Lähetetty: 24.6.2005 16:25
Kirjoittaja pressa
<- tuostakaan ei vielä romutusrahaa tarjottu
kahvipakettia luvattiin jos käy tarjousta uuteen pyytämässä
Lähetetty: 24.6.2005 18:18
Kirjoittaja Jusu
Ei ole mullekaan tullut yhtään mitään, ainakaan vielä tämän päivän postissa.
Mahtaako tuota tarjousta tulla rekisterissä olevasta autosta ensinkään?
Tässäkin aiheessa mainitut Ladat on ilmeisesti poistettu rekisteristä, kuten kai Jussin GLi:kin?
Minun molemmat Ladani ovat nimittäin katsastettuja eikä mulle ole noihin muihin tontilla makaaviin edes papereita.
Delta-auto ilmeisesti kuvittelee jotenkin auttavansa sillä että veisi vanhan raadon pois ja antaisi uudesta alennusta, mutta ei tunnu käsittävän sitä, että moni harrastaa juurikin vanhoja Ladoja ja että uusi 110 ei täyttäisi mitenkään sitä aukkoa, jonka vanhan esim nappiksen hävittäminen aiheuttaisi.
Tulipa vielä mieleeni, että kun ne nyt myy myös noita uusia "chevrolet":a, niin lähettääköhän ne joillekin jenkkiharrastajillekin kirjeitä tyyliin
haemme capricesi (tms vanhan chevyn)
paaliin ja annamme sulle uuteen kalossiin vaikkapa tonnin alennusta ja hyvän mielen...
Voisi katketa jenkkihepulta verisuoni otsalohkosta kun postikusti toisi tuollaisen.

Lähetetty: 25.6.2005 13:45
Kirjoittaja R-J
Jaska HKI kirjoitti:Oliskohan kysymyksessä Ladakerhon vastainen salajuoni?

Vanhan Ladan kun saa tekohengitettyä loputtomiin ja näiltä sivustoilta löytyy vastaus kysymykseen kuin kysymykseen.Kun käsien taito katoaa niin silloin ollaan täysin maahantuojan armoilla.Silloin Delta voi alkaa harrastamaan jälkimyyntiä.Kun uudenkarhea satakymppi seisoo päivän korjaamolla niin hyvästit se 800€.
Asiassa on vinha perä. Takapotkuja tai Samaroita ei korjaamoille kovin usein viedä, ne korjataan itse ja osat ostetaan sieltä, mistä halvalla saadaan, esim. käytettynä. Joskus tietysti voi olla pakko turvautua virallisen jälleenmyyjän myymiin varaosiin. mutta koska kysyntä ei kummoista ole, niin rasitteeksihan se mokoman varaston ylläpitäminen tietysti käy. Eli hyvin valitettavaa, mutta vähäisessä määrin jopa ymmärrettävää, että painopistettä yritetään siirtää näihin "nyky-Ladoihin", joiden korjaaminen, vaikkapa sähkövikojen osalta, on usein salatiedettä jopa merkkikorjaamoille, hienoista testereistä huolimatta. Ja moisissa tapauksissa tuppaa palamaan aikaa ja norttia, kumpaistakin, melko rutkasti. Nyt kun tarjotaan sitten moista, hieman kyseenalaistakin, porkkanaa, niin varmasti moni kunnostuskelpoinen yksilö poistuu lopullisesti liikenteestä ja käytöstä yleensäkin, metalliteollisuuden raaka-aineeksi.