paljon katti vie tehoja?
paljon katti vie tehoja?
jos sen ottaa pois tai sisälmykset tuleeko ero mikä tuntuu?
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Silloin kun nuo kat-autot tulivat markkinoille, oliko se nyt 1989, niin joissain lehtijutuissa puhuttiin että tehohäviö olisi luokkaa 5 %. Olisiko joissain vanhoissa autolehdissä aiheesta tarkennusta? Mitenkäs se on tuossa vm -91 1500s Ladassa ilmoitettu se koneteho, sen pitäsi olla eri suuruinen kat ja ei-kat version välillä.
katti alentaa tehoa hieman koska sen poisto on pienemmällä putkella eli rajoittaa pakokaasujen virtausta
tosin joka huomaa jonkun 2hv eron jossain ilman mitään mittalaitteita niin ompa jo kova tuuning mies
koska nehän noita vapaavirtaus suotimia yms. laittaa kun niillä saa jopa 3hv. lisää tehoa vanhaan corollaan
tosin joka huomaa jonkun 2hv eron jossain ilman mitään mittalaitteita niin ompa jo kova tuuning mies
koska nehän noita vapaavirtaus suotimia yms. laittaa kun niillä saa jopa 3hv. lisää tehoa vanhaan corollaan
En tiedä meneekö läpi, mutta eihän päästöjä ikinä saa niin alas ilman kattia.Joni kirjoitti:Mutta mitens katsastuksessa? Meneekö läpi jos päästöt on kohdillaan ilman kattia? Ja montako vaimenninta pitää vähintään olla?

Vaimentimien määrällä ei taida väliä olla, kunhan äänet ovat siedettävällä tasolla.
1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
Jeps. Eli katti pois heti katsastuksen jälkeen niin taas kulkee.uZu kirjoitti:En tiedä meneekö läpi, mutta eihän päästöjä ikinä saa niin alas ilman kattia.Joni kirjoitti:Mutta mitens katsastuksessa? Meneekö läpi jos päästöt on kohdillaan ilman kattia? Ja montako vaimenninta pitää vähintään olla?![]()
Vaimentimien määrällä ei taida väliä olla, kunhan äänet ovat siedettävällä tasolla.
Audi 100 2.8 V6 -92... :O
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Mulle inssi väitti että kaksi vaimentajaa pitäisi olla kaikissa autoissa. Väittäsin niin että noin asia ei kuitenkaan ole. Kun ei kaikissa autoisa alunperinkään ole kuin yksi vaimennin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.