Käykö kesäteatterissa tänä kesänä
- Mosse-Aksu
Käykö kesäteatterissa tänä kesänä
Itse olen käynyt jo kolme kertaa. Ensimmäisen kerran tuli käytyä Heinolassa katsomassa musikaali Sound of Music. Tämä on ammattiteatteri ja esitys orkestereineen oli sen mukainen.
Korvenkylän kesäteatterissa Anjalankoskella tuli katsottua Tähdet tähdet. Tämä on kantaesitys ja kertoo Badingin elämästä. Täälläkin on ihan oikea orkesteri soittamassa. Musiikkia kullaan runsaasti. Suosittelen. Näytelmä on aivan uusi.
Lappeenrannan hiekkalinnassa oli myös ihan kiva esitys ainakin minun ikäiselle. Nimeltään Tapsa. Kaksi henkilöä, toinen esittää Tapio Rautavaaraa ja toinen hänen säestäjää. Ennen taukoa he valmistautuvat keikalle ja Tapsa kertoo samalla omasta elämästään. Tauon jälkeen on sitten keikka. Ihan hauska toteutus.
Täytyy tässä vielä hehkuttaa tuota Korvenkylän kesäteatteria. Siellä on aikaisempina vuosina esitetty mm. Unto Monosesta kertova musiikkinäytelmä Satumaa sekä musikaali Viulunsoittaja katolla. On aikamoinen ponnistus pienelle harrastajateatterille, joka nimensäkin mukaan on lähes korvessa, järjestää tuollainen esitys ja vielä saada orkesteri mukaan. Ja esitykset ovat olleet vielä hyviä.
Korvenkylän kesäteatterissa Anjalankoskella tuli katsottua Tähdet tähdet. Tämä on kantaesitys ja kertoo Badingin elämästä. Täälläkin on ihan oikea orkesteri soittamassa. Musiikkia kullaan runsaasti. Suosittelen. Näytelmä on aivan uusi.
Lappeenrannan hiekkalinnassa oli myös ihan kiva esitys ainakin minun ikäiselle. Nimeltään Tapsa. Kaksi henkilöä, toinen esittää Tapio Rautavaaraa ja toinen hänen säestäjää. Ennen taukoa he valmistautuvat keikalle ja Tapsa kertoo samalla omasta elämästään. Tauon jälkeen on sitten keikka. Ihan hauska toteutus.
Täytyy tässä vielä hehkuttaa tuota Korvenkylän kesäteatteria. Siellä on aikaisempina vuosina esitetty mm. Unto Monosesta kertova musiikkinäytelmä Satumaa sekä musikaali Viulunsoittaja katolla. On aikamoinen ponnistus pienelle harrastajateatterille, joka nimensäkin mukaan on lähes korvessa, järjestää tuollainen esitys ja vielä saada orkesteri mukaan. Ja esitykset ovat olleet vielä hyviä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- veli alexei
- Moderaattori
Tuskimpa tulee käytyä. Vaikka kai se olisi ihan sivistävää tämmöiselle juntille.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- LamaAjanElvis
-
- Viesti:
kesäteatteri
Joka vuosi tulee käytyä täällä Hämeenlinnassa kesäteatterissa.
Upeaa on...
Upeaa on...
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Lada-Jussi
ei kuulu harrastuksiin, en käy edes leffateatterissa vaikka se kai olisi hienoa ja nuorekasta, mä elän täysin kulttuuripimennossa.... tai onhan tää lada-kulttuuri 

- Team perseauki racing