Lada rekisteri
- Lada-Jussi
Lada rekisteri
Eikös tänne nettiin tarttis saada Lada rekisteri niinkuin monilla autokerhoillakin on. Esimerkkinä Volvolandian yksi rekisteri sivu http://www.volvolandia.com/volvorekisteri/24090003.htm vastaavanlainen luettelo/tietopaketti Ladoista??? Mitenkähän olisi helpointa toteuttaa?
- veli alexei
- Moderaattori
Joo juuri sitä on kaivattu. Kuka vaan toteuttaa ja ylläpitää on eri juttu...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
En tiedä, että miten olisi järkevintä toteuttaa, mutta idea loistava.
Sen voisi sulkea sitten muilta kuin jäseniltä, tämä syystä, että sinne voisi sitten laittaa omistajan yhteystiedot ja ne olisi sitten vaan näkyvillä henkilöille jotka niitä saattavat oikeasti tarvita eikä esim.puhelinnumeroiden tarvitsisi mennä yleiseen jakoon ympäri nettiä...
Kun tekniikka löytyy niin täällä on yksi ylläpitohommeliin...
Sen voisi sulkea sitten muilta kuin jäseniltä, tämä syystä, että sinne voisi sitten laittaa omistajan yhteystiedot ja ne olisi sitten vaan näkyvillä henkilöille jotka niitä saattavat oikeasti tarvita eikä esim.puhelinnumeroiden tarvitsisi mennä yleiseen jakoon ympäri nettiä...
Kun tekniikka löytyy niin täällä on yksi ylläpitohommeliin...
Teemu
karhu nukkuu vaan talviunta....kyllä se herää vielä, onneksi.

loistava idea
Loistava idea, mutta ei sen katselemista pidä mielkestäni pelkästään jäseniin rajata. Onhan se hyvää PR:ää kerholla ja samalla viihdettä kaikille sivulla vieraileville kun voi katsella kerholaisten Ladoja tuolta rekisteristä. Minä en ainakaan niin paljoa Ladaani häpeä ettenkö voisi antaa sen kaiken kansan katseltavaksi perustettavaan Ladarekisteriin.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
- Lada-Jussi
hmm
otin itselleni vapauden ryhtyä suunnittelemaan rekisteriä kerhon sivujen yhteyteen, toivottavasti saan johdon siunauksen asialle?
-
- Lada-Jussi
jeps
olis helppoa tunnistaa kerhoon kuulumattomat vierailijat kokoontumisissa!!!
-
Re: jeps
Sitä ei voi tänne kirjoittaa ...!Nonnis kirjoitti:Mitäs niille sitten tapahtuisi?Lada-Jussi kirjoitti:olis helppoa tunnistaa kerhoon kuulumattomat vierailijat kokoontumisissa!!!

- veli alexei
- Moderaattori
Siis hei ei kai sitä nyt mihkää kyttäyslinjalle aleta että ruvetaa jotai jäsenkorttia tms. kysymään kun kokoontumiseen tulee. Ja jos kortti o jääny kotio nii ei muuta kun... Eihän se tietty oikein ole että nämä kerhoonkuulumattomat nauttivat jäseneduista mutta siis ei kai nyt tällaisia henkilöitä ole niin montaa että se vaikuttaisi kenenkään henkiseenhyvinvointiin tms.
- Lada-Jussi
hmm
hyvä veliseni tämä ei tietenkään ole Lada Rekisterin tarkoitus. Lähinnä tarkoituksena on saada nettiin paljon kauniita Ladoja.
Mutt onhan se tärkeetä että edut kuuluu osakkaille (jäsenmaksun maksaneille)...
Mutt onhan se tärkeetä että edut kuuluu osakkaille (jäsenmaksun maksaneille)...
Re: hmm
Tässä olet oikeassa ehdottomasti. Toivottavasti kellään ei kummiskaan ole "pokkaa" käyttää kerhon palveluita olematta kerhon jäsen...
Nyt rekisterissä on pää avattu 110-sarjankin osalta.
Toivottavasti rekisteristä tulee mahdollisimman kattava, mitä enemmän siellä on kalustoa sitä paremmin se ajaa asiansa.
Nyt rekisterissä on pää avattu 110-sarjankin osalta.
Toivottavasti rekisteristä tulee mahdollisimman kattava, mitä enemmän siellä on kalustoa sitä paremmin se ajaa asiansa.
Lada-Jussi kirjoitti: Mutt onhan se tärkeetä että edut kuuluu osakkaille (jäsenmaksun maksaneille)...
Teemu

Kyllä mä luulen, että monellakin on. Monella on koko perhe mukana tapaamisissa ja kaikki mussuttavat makkaraa, vaikka tuskin perheestä kuin yksi kuuluu kerhoon.Ladaperhe kirjoitti:Tässä olet oikeassa ehdottomasti. Toivottavasti kellään ei kummiskaan ole "pokkaa" käyttää kerhon palveluita olematta kerhon jäsen...
Ei sillä että se mua haittaisi. Kyllä toi viiden euron jäsenmaksu on yhtä tyhjän kanssa enkä mä ny kyttää syökö joku ilmatteeks mun makkaroita.
Ei oikeesti aleta meneen siihen, että jäsenkortteja kytätään

Reippaina käymme rekkain alle 

Jaa, että on? No, en tiedä kun olen vasta uusi kerhon jäsen.
Ei mullekaan herneitä nenukkiin tule jos jonkun perheenjäsen syö minunkin jäsenmaksulla maksettuja makkaroita. Itse varmasti otan joskus vaimon mukaan tapaamisiin ja jos se syö makkaran niin ei luulisi toiminnan siihen kaatuvan
Mun ulosanti oli heikko aikaisemmassa viestissäni, tarkoitin lähinnä sitä, että se on paheksuttavaa, että jos joku käyttää jäsenille tarkoitettuja juttuja hyväkseen jatkuvasti eikö periaatteestaan maksa jäsenmaksuja....
Jos sellaisia on mukana niin hyi hyi hyi
, semmoista on joidenkin ihmisten elämä, että mistään ei voi maksaa vaan pitää varastaa jos voi.
Saman verran se makkara maksaa perheenjäsenen syömänä kuin sellaisen tyypin joka ei jäsenmaksuja maksa, mutta kyseessä onkin moraalin kannalta aivan eri juttu.
Pitäisikö olla erikseen henkilöjäsenyyden lisäksi perhejäsenyys? No varmasti sitten vasta kun tästä tulee ongelma. Ja sama koskee jäsenkorttien tarkistamista makkaraa syödessä
Ei mullekaan herneitä nenukkiin tule jos jonkun perheenjäsen syö minunkin jäsenmaksulla maksettuja makkaroita. Itse varmasti otan joskus vaimon mukaan tapaamisiin ja jos se syö makkaran niin ei luulisi toiminnan siihen kaatuvan

Mun ulosanti oli heikko aikaisemmassa viestissäni, tarkoitin lähinnä sitä, että se on paheksuttavaa, että jos joku käyttää jäsenille tarkoitettuja juttuja hyväkseen jatkuvasti eikö periaatteestaan maksa jäsenmaksuja....
Jos sellaisia on mukana niin hyi hyi hyi

Saman verran se makkara maksaa perheenjäsenen syömänä kuin sellaisen tyypin joka ei jäsenmaksuja maksa, mutta kyseessä onkin moraalin kannalta aivan eri juttu.
Pitäisikö olla erikseen henkilöjäsenyyden lisäksi perhejäsenyys? No varmasti sitten vasta kun tästä tulee ongelma. Ja sama koskee jäsenkorttien tarkistamista makkaraa syödessä

Nonnis kirjoitti: Kyllä mä luulen, että monellakin on. Monella on koko perhe mukana tapaamisissa ja kaikki mussuttavat makkaraa, vaikka tuskin perheestä kuin yksi kuuluu kerhoon.
Ei sillä että se mua haittaisi. Kyllä toi viiden euron jäsenmaksu on yhtä tyhjän kanssa enkä mä ny kyttää syökö joku ilmatteeks mun makkaroita.
Ei oikeesti aleta meneen siihen, että jäsenkortteja kytätään. Tai sitten niitä kytätään myös kerhon johdon jälkikasvulta ym. Mutta mielellään ei keltään.
Teemu

- veli alexei
- Moderaattori
Mutta väittäisin että yli 90%:a kerhon jäsenistä on mies puolisia. Ja jos tästä vedämmen taas johtopäätöksen että mies puolinen jäsen ottaa mukaansa sen elämänkumppanin tai muun muusinlämmittäjän niin tämä henkilö on nainen. Ja jos taas tästä vedämme johtopäätöksen niin varmaan suurin osa nykypäivän naisista on niitä linjojaan ja syömisiään kyttääviä vegaani-ties-mitä-bulimikkoja, jotka nyt ei sitä Kämppinkiä tms. elintarviketta niin syö että siitä kerho menis nurin. 
P.S. En ole homoseksuaali vastainen.

P.S. En ole homoseksuaali vastainen.