Tl-Testi

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
KosoLa

Tl-Testi

Viesti Kirjoittaja KosoLa »

Olipahan mahtava ennakko asenne testaajalla uutta 1,6 110 kohtaan.
Haisee ja muutenkin ryssistä. Huh huh!
-73 eka Lada,heti koukkuun
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Kyllä siitä otsikosta jo aika pitkälle aavisti, mitä se juttu tulee sisällään pitämään. Oli jotenkin kauhea uho Larmelalla päällä alusta loppuun vaikka olihan siellä sentään nyt jokunen positiivinenkin lause mahtunut mukaan. Liekö sitten oikolukijat olleet lomalla kun ovat lopulliseen versioonkin päässeet.

Voisin vaikka viikonlopun aikana skannata tuon jutun jos ja kun joku ei sitä ehkä ole k-kaupan jonossa lukenut.
Toveri Sladimir

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Lukekaa vanhoja Konelan-uutiset lehtiä, jos haluatte lukea Ladoista pelkkää ylistystä.Totuus uudesta Ladasta on kuitenkin aika lähellä ammattitestaaja Larmelan näkemystä, joskin ryssittelyn voisi jo unohtaa.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

minun mielestäni totuus on kaukana larmelan ilmaisuista
mutta kaikkien pää ei vain mahdu ladaan
Mikko_PKP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Toveri Sladimir kirjoitti:Lukekaa vanhoja Konelan-uutiset lehtiä, jos haluatte lukea Ladoista pelkkää ylistystä.Totuus uudesta Ladasta on kuitenkin aika lähellä ammattitestaaja Larmelan näkemystä, joskin ryssittelyn voisi jo unohtaa.
45 000 km 110:llä takana:

- Auto ei haise
- Se ei ole tehoton, aivan kerkiää liikennevirrassa 93 hv:n voimin
- Sen vaihteistoa ei tarvitse väkivalloin runnoa, jos osaa ajaa ns. autoa
- Auto ei ole minusta erityisen ruma, tai "Kerava", ihan tavallisen nykyauton näköinen, rumempia tulee vastaan
- Autossa ei ole ollut ainakaan enempää vikoja kuin kavereiden saman hintaisissa länsipeleissä, kertaakaan ei ole mihinkään jääty. Huoltojen lisäksi varsinaiset vikakorjauskustannukset ovat toistaiseksi n. 200 euroa. Kaverin tuplasti enemmän maksaneeseen Passatiin on jo vaihdettu etutukivarret ja vetonivelet ym.
- Ostin edullisen, vähän ajetun perusauton, maksoin käytettynä 6900 euroa. En odottanut saavani tähän rahaan S-Mersua, ja katson, että olen saanut rahoilleni vastinetta. Minua ei haittaa, jos kojelaudassa käy analogikello, pääsen siitä yli.
- Minulla ei ole asennevammaa venäläisiä autoja kohtaan, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

Ammattikirjoittajalta tuollaisen aivo-oksennuksen ei uskoisi pääsevän läpi.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
FSO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

Kyllä se toisaalla mainittu Auto Bildin juttu Ladasta oli ihan eri sävyyn kirjoitettu. Jopas löytyy montaa _mielipidettä_ Ladasta ihan ammattitestaajiltakin.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
pressa

mikko puhuu asiaa
ja mitä mersuihin tulee niin eipä ole enää tähden laatu läheskään sitä millä maine luotiin
no mersun omistaja maksaa korjaukset ja on hiljaa ettei naapuri pääse hitsi
ja sitten jos mersun omistajalle sanot jotain heti puollustautuvat sillä että sinulla ei ole varaa mersuun
no jotkut ostavat autolla itselleen paikkaa yhteiskunnassa ja meillä on vain muuten niin hyvä itsetunto että pystymme ladoilla ajamaan

tästä aasin sillan kautta n. 20 vuotta taaksepäin juhannukseen
eräällä perikunnan mökillä tampereen mustanpörssin johtajan bmw 5xx ei käynnistynyt
akku oli tyhjä ja hän suureen ääneen ilmoitti että nmt on syyllinen
no minä silloisena skoda kuljettaja käynnistin autoni (olimme olleet yhtäkauan mökillä) ja sanoin että minulla on myös nmt ja vielä saman lainen storno 940 ja silti skoda käynnistyy
lupauduin antamaan lisävirtaa mutta eipä skodan sähkö bemuun kelvannut
paikalle haettiin raktori mistä virtaa annettiin
eipä ukko muuten ole jutellut enää sen jälkeen minulle
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Puhelin markkinoinnin kautta tilasin määräaikaisen 7 kpl (tarjous) TL lehteä. Ensimmäinen lehti tuli pari päivää sitten ja kyllä kiinnitin myös huomiota, miten tää Larmela kirjoittaa Ladan koeajon. Larmela taitaa itse haista ja lemuta. Lehteä vilkaisseet, huomasitteko, että Ladan koeajo vei lehdestä 3 täyttä sivua, kun muut koeajot vain 1-2 sivua. Larmela on niin ihastunut Ladaan, kun koeajo oli muutaman päivän ja kävi sillä pesussakin. Mahtaako hän muilla autoilla ajaa koeajoa, kuin päivän korkeintaan. Sopiiko tämä tähän, että siitä puhe mistä puute. :wink:
pressa

muuten tuosta hajusta tuli mieleeni
poikani on 11v ja kun olin ovien ruostesuojausta uusinut ja hän tuli autoon
ensimmäiset sanat olivat että täällä haisee delta-autolta
tuli mieleeni että lada on ainut auto johon maahantuoja teettää ruostesuojausta ja kyllähän sen uudesta ladasta haistaa
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

pressa kirjoitti:tuli mieleeni että lada on ainut auto johon maahantuoja teettää ruostesuojausta ja kyllähän sen uudesta ladasta haistaa
Ei pidä paikkaansa. Kia ruostesuojataan kanssa :wink:
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
pressa

no
eipä mennyt pahasti väärin
haisee deltta-autolta sekin
LadaRacingTeam

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Autolehdillä yleensä on auton valmistus maata jotain vastaan joten on silloin pakko haukkua :|
Korvien välissä vikaa tällä Larmelalla tai kovat ennakkoluulot...
LadaRacingTeam

Tekis mieli kirjoittaa TL:ään asiasta
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

LadaRacingTeam kirjoitti:Tekis mieli kirjoittaa TL:ään asiasta
No kirjoita.
LadaRacingTeam

Mää en ole hyvä kirjoittelemaa tuollasia "virallisia" juttuja :oops: