mitä teet kun auto jättää tielle
mitä teet kun auto jättää tielle
ite ainaki yrittäisin korjata eka ja sitte soittaa apua jos ei kukaan vastaa nii´n sitte poltan autoni ja hermoni tai hylkään mettään
(tosin melko varmasti en sitä tekis)

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Mitä jättääkö lada muka tiellekkin?
No jos niin huono tuuri käy niin tokihan se pitää korjata tien päällä mikäli vain pystyy korjaan.

No jos niin huono tuuri käy niin tokihan se pitää korjata tien päällä mikäli vain pystyy korjaan.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Kyllähän koko (väkisin)autoilun johtava periaate on se että vehkeet tuodaan kotiin pääsääntöisesti niiden omalla konevoimalla. Joskus olisi vaan ollut helpompaa, järkevämpää ja ehken edulisempaakin soittaa tuttuja hätiin. On meinaan tultu 70 km matkaa rapiat 7 h kun bensapumppu piti korvata painovoimaisella polttoaineensyötöllä katolta. Ei vaan tahdo keskellä pimeintä korpea sydäntalven paukkupakkasilla kasvaa tarvittavaa tilapäismateriaalia ihan joka nurkalla. Kerran olen joutunut 20 v aikana hinaukseen.
- ladoilla radalle
tilanteen tarkastaminen ja mahd. korjaus tuleepi tehtyä...
ei ole viikkoakaan viime keskeytyksestä ja ei tullut potkittua biiliä ruttuun, katsottiin mitä on rikki ja todettiin jotta korjaamaton paikka ko. olosuhteissa ja soitettiin kaiffari trailerin kannsa paikalle, tuo riehunta ym. kuuluu henkisesti epäkypsille n.15v tasolla oleville ... joskus biili porsii mitäs sitten...
ei ole viikkoakaan viime keskeytyksestä ja ei tullut potkittua biiliä ruttuun, katsottiin mitä on rikki ja todettiin jotta korjaamaton paikka ko. olosuhteissa ja soitettiin kaiffari trailerin kannsa paikalle, tuo riehunta ym. kuuluu henkisesti epäkypsille n.15v tasolla oleville ... joskus biili porsii mitäs sitten...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
- Team perseauki racing
kyllä on pari kertaa meinannut jäädä matka siihen... mutta kyllä sen aina jollain patentilla on kotio saannu. ahvensitolta tulessa tuli pikku päisään (itse en ajnnut)tohkeiltua latauksen loppumista.. pari pielavetistä ja taas mentiin tosin aikaakin vierähti
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
- veli alexei
- Moderaattori
- Lada-Jussi
vaihdan renkaan itse ja jatkan matkaa, mikäli on vaan tunkit ja kunnon vararengas mukana...... joo siis ei mulla ole Lada jättänyt matkantekoa kesken muuta kuin rengasrikkojen takia (paitsi Samaran sytkäboxi, mut samarahan ei ollut Lada
)