Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Olinpa tossa kesällä pistäny ladan parkkiin esplanadin puiston viereen ja kävin hakemassa siihen parkkilappua, kun olin laittamassa lappua lasille viereen pysähtyi taksi liikenne valoihin ja hemmetti äijä hyppäs takapenkiltä ulos ja huusi TOIVOTTAVASTI SAIT TUPLASAKOT woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!! ja se oli ihan oikeesti vihasen näkönen ihme epeleitä sitä onkin
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kyllähän mua yks kaveri sanoo aina kommariks ku oon joskus piirtäny esim: jonkun sirpin ja vasaran ja yks tyyppi sano et mulla on ooppeli pelto autona ja kaikki sano ei hyvää päivää ei sulla hyvi mee ja sitte samainen kaveri joka sanoo mua kommariks sano mulle: no ei sullakaan mee hyvin sulla on kaks silkki kori ladaa pelto/jää autona
Sillon kannattaa miettiä onko nää oikeesti kavereita vai jotain porukkaa kenet tuntee
kyllähän mua yks kaveri sanoo aina kommariks ku oon joskus piirtäny esim: jonkun sirpin ja vasaran Cool ja yks tyyppi sano et mulla on ooppeli pelto autona ja kaikki sano ei hyvää päivää ei sulla hyvi mee Smile ja sitte samainen kaveri joka sanoo mua kommariks sano mulle: no ei sullakaan mee hyvin sulla on kaks silkki kori ladaa pelto/jää autona Shocked
Pääosin oikeestaan hyvää palautetta tullu, tietysti taantumukselliset kaverit joskus vähän leikkimielisesti kettuili. Taitaa nekin olla jo rakastunu tohon Ladaan..
Tuskin kukaan kuitenkaan on kommari tässä porukassa... Vaikka olihan Pravdassakin taannoin se äänestys, "mitä puoluetta kannatat". Jokunen tunnusti olevansa kommari. Vaikka eihän siinä mitään pahaa ole, jos tykkää.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
ladasape kirjoitti:Olinpa tossa kesällä pistäny ladan parkkiin esplanadin puiston viereen ja kävin hakemassa siihen parkkilappua, kun olin laittamassa lappua lasille viereen pysähtyi taksi liikenne valoihin ja hemmetti äijä hyppäs takapenkiltä ulos ja huusi TOIVOTTAVASTI SAIT TUPLASAKOT woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!! ja se oli ihan oikeesti vihasen näkönen ihme epeleitä sitä onkin
Oisit sanonu, että mahti-mätkyt tuli, ja kysyny, oisko kapilla antaa paria hukea avux...