Sivu 1/1

mirafiorin kone 2000 16v

Lähetetty: 8.10.2005 13:25
Kirjoittaja Larppa313
jos joltain löytyy niin kiinostusta olis tollaiseen.

Lähetetty: 10.10.2005 9:26
Kirjoittaja Stefa
Mirassahan moista ei ole ikinä ollut. Sellaisia konversioita on joissa on vanhan lohkon päälle istutettu uudempi 16V-kansi, myös croman lohkoon noita on tehty. Tai oikeastaan kaikkiin tasapainoakselittomiin alakertoihin.

Jos tuollaisen kannen jostain löydät niin melkein kannattaa lotto tehdä :wink:

Kuinkas paljon meinasit tehoa tarvia jollei 8-tappinen riitä?

Kannattanee myös katsella http://fiatforum.ath.cx/ Tuolla on ainakin yksi VIS thema myynnissä.

Lähetetty: 21.10.2005 12:03
Kirjoittaja mickey-69
Stefa kirjoitti:Mirassahan moista ei ole ikinä ollut.
Ai ei vai.... Tehtaan nelosryhmän 131:ssä sattui olemaan 16v kansi... No onhan se tietty aika kaukana Mirahirviöstä....

Lähetetty: 21.10.2005 13:10
Kirjoittaja Stefa
No juu, tarkoitin siis näitä tehdasmalleja.

Olihan noita 16-tappisia jo 124:ssa 70-luvun puolessa välissä. Tuon jälkeenhän tehtiin se 131:n rallimalli.

Lähetetty: 11.3.2006 9:57
Kirjoittaja Larppa313
tarkoitus olis saada 325 e-30 jäämää viivasta :P

Lähetetty: 11.3.2006 10:28
Kirjoittaja miksu
Larppa313 kirjoitti:tarkoitus olis saada 325 e-30 jäämää viivasta :P
no tuohon ei ihmeitä vaadita.
kun 1500 vakio ladalla jättää 318i e30. viivalle

Lähetetty: 11.3.2006 15:19
Kirjoittaja larbatzi
Noita vanhoja 16 V abarthin kansia jos haluat etsiä niitä tuskin suomessa ei ole 10 enenpää jos noinkaa paljoa ja tuskin muuallakaan maailmassa tuskin on kenelläkään jemmassa tai yli määräisenä tollasta helpompi homma on ehkä etsiä tuommonen uusi tuotos...

Ja katu käyttöön autoa haluat niin kasi venttiilinen on ihan hyvä kansi varman parhaimpia kansia joita tehtailta on lähtenyt maailmalla

Lähetetty: 13.3.2006 10:00
Kirjoittaja Larppa313
onkos tietoo kellää onko 1700 ruiskun ja 1500 laatikoissa mitää eroo?käykö 1700i,1500 sähkö kaasarin tilalle?
sähköt nyt tietysti joutuu vaihtaa mutta muuten?