Oletko vasenkätinen?
Oletko vasenkätinen?
Näyttää hiirenkäyttäjistä olevan suurin osa vasenkätisiä, niin päteekös tämä koko foorumiin vai surffaako muut pelkällä näppiksellä?
Vauhdin tae - alamäki
Itsekkin pelaan pasäpalloa "vasenkätisesti" ja kengän nauhat solmin myös kuulemma "väärinpäin", silti olen kyllä oikeakätinen.Jaakkima kirjoitti:Vasuri olen tai pikemminkin sekakätinen. Kirjoitan vasemmalla, mutta monta muuta asiaa teen oikella, esim. puukko pysyy paremmin oikeassa kädessä.
Edit: Myös kirves on muuten "väsenkätisesti" kädessä.
Viimeksi muokannut Stefa, 14.10.2005 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vauhdin tae - alamäki
- Lada-Jussi
- ladoilla radalle
Vasurihan minäkin olen, lähes täysin...tosin ei tulis kyllä mieleenkään kuoria perunaa vasurilla, vaan se hoituu jostain syystä vain oikealla
Sitten jonkun omenan kanssa ei luonnistu oikealla yhtään...aika outoa 
Eli referaattia: oikealla ei luonnistu oikein mikään muu kuin hiiren naputtelu.
On se muuten kummaa vielä nykyaikanakin, kun aina joskus tapaa ihmisiä, joiden mielestä vasenkätisyys on jotenkin "heikkous" tai muu vastaava.Ihmisellä kun on kaksi kättä, niin mun mielestä on aivan sama, kumpi niistä on se "johtava" käsi.

Eli referaattia: oikealla ei luonnistu oikein mikään muu kuin hiiren naputtelu.
On se muuten kummaa vielä nykyaikanakin, kun aina joskus tapaa ihmisiä, joiden mielestä vasenkätisyys on jotenkin "heikkous" tai muu vastaava.Ihmisellä kun on kaksi kättä, niin mun mielestä on aivan sama, kumpi niistä on se "johtava" käsi.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Voi olla.noose01 kirjoitti:On muuten aika paljon vasenkätisiä, johtuisikohan se tuosta Ladan virtalukon sijainnista? ensin tottuu kääntämään auton käymään vasemmalla, ja kohta onkin jo vasenkätinen

Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Porschessakin on virtalukko vasemmallanivailija kirjoitti:Voi olla.noose01 kirjoitti:On muuten aika paljon vasenkätisiä, johtuisikohan se tuosta Ladan virtalukon sijainnista? ensin tottuu kääntämään auton käymään vasemmalla, ja kohta onkin jo vasenkätinenTai sitten ne, jotka on vasureita eivät osaa käynnistää muita autoja, koska niissä on yleensä virtalukko oikealla puolella... Joutuvat sitten Ladalla ajamaan.
Sori vaan kaikki vasenkätiset, leikki leikkinä.

Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.