Oletko vasenkätinen?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Vasenkätinen?

Kyllä
14
28%
Ei
36
72%

Ääniä yhteensä: 50

Stefa

Oletko vasenkätinen?

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Näyttää hiirenkäyttäjistä olevan suurin osa vasenkätisiä, niin päteekös tämä koko foorumiin vai surffaako muut pelkällä näppiksellä?
Vauhdin tae - alamäki
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Vasuri olen tai pikemminkin sekakätinen. Kirjoitan vasemmalla, mutta monta muuta asiaa teen oikella, esim. puukko pysyy paremmin oikeassa kädessä.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
spede

Viesti Kirjoittaja spede »

No tottakai, hiiren naputtelu on vissiin ainut minkä teen oikealla kädellä :wink:
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Jaakkima kirjoitti:Vasuri olen tai pikemminkin sekakätinen. Kirjoitan vasemmalla, mutta monta muuta asiaa teen oikella, esim. puukko pysyy paremmin oikeassa kädessä.
Itsekkin pelaan pasäpalloa "vasenkätisesti" ja kengän nauhat solmin myös kuulemma "väärinpäin", silti olen kyllä oikeakätinen.

Edit: Myös kirves on muuten "väsenkätisesti" kädessä.
Viimeksi muokannut Stefa, 14.10.2005 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vauhdin tae - alamäki
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

käynnistän toisen Lada oikealla ja toisen vasemmalla kädellä :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

oikea kätinen tai sit seka kun teen mös vasurilla paljon mutta oikealla kirjoitan ja teen vaativat tarkat jutut...
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Vasurihan minäkin olen, lähes täysin...tosin ei tulis kyllä mieleenkään kuoria perunaa vasurilla, vaan se hoituu jostain syystä vain oikealla :roll: Sitten jonkun omenan kanssa ei luonnistu oikealla yhtään...aika outoa :shock:

Eli referaattia: oikealla ei luonnistu oikein mikään muu kuin hiiren naputtelu.

On se muuten kummaa vielä nykyaikanakin, kun aina joskus tapaa ihmisiä, joiden mielestä vasenkätisyys on jotenkin "heikkous" tai muu vastaava.Ihmisellä kun on kaksi kättä, niin mun mielestä on aivan sama, kumpi niistä on se "johtava" käsi.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Esto_r

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Juu en minäkää paljo mitää tee oikeella paitsi toi hiiri homma... Toi oikeen käyttö on mulla aika tumpelomaista :shock:
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

juu mäkin oon vasuri 8) kyllä kannattaa.
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Minulla on oikea ja vasen käsi, mutta olen oikea kätinen. Hassua... Sillä pelaan golfia eri puolelta, kuin sählyä tai lätkää. Jotenkin vaan on juurtunut tapa.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
110HB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Multakin löytyy kaks kättä, mutta kyllä tuo oikea puoli ainakin tuoppia nostaa :wink:
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

On muuten aika paljon vasenkätisiä, johtuisikohan se tuosta Ladan virtalukon sijainnista? ensin tottuu kääntämään auton käymään vasemmalla, ja kohta onkin jo vasenkätinen :lol:
.
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Ainut mitä oikealla teen niin käynnistän ladan,kun on pakko :o
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

noose01 kirjoitti:On muuten aika paljon vasenkätisiä, johtuisikohan se tuosta Ladan virtalukon sijainnista? ensin tottuu kääntämään auton käymään vasemmalla, ja kohta onkin jo vasenkätinen :lol:
Voi olla. :lol: Tai sitten ne, jotka on vasureita eivät osaa käynnistää muita autoja, koska niissä on yleensä virtalukko oikealla puolella... Joutuvat sitten Ladalla ajamaan. :wink: Sori vaan kaikki vasenkätiset, leikki leikkinä. :wink:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
FSO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

nivailija kirjoitti:
noose01 kirjoitti:On muuten aika paljon vasenkätisiä, johtuisikohan se tuosta Ladan virtalukon sijainnista? ensin tottuu kääntämään auton käymään vasemmalla, ja kohta onkin jo vasenkätinen :lol:
Voi olla. :lol: Tai sitten ne, jotka on vasureita eivät osaa käynnistää muita autoja, koska niissä on yleensä virtalukko oikealla puolella... Joutuvat sitten Ladalla ajamaan. :wink: Sori vaan kaikki vasenkätiset, leikki leikkinä. :wink:
Porschessakin on virtalukko vasemmalla :wink:
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Vastaa Viestiin