Mitä kuuntelet kun ajat kotoo töihi
- Lada-Jussi
Mitä kuuntelet kun ajat kotoo töihi
ite olen kuunnellut radiosta radio cityä, kuuluu melkein koko työmatkalla, hyvinkäällä vähän pätkii, kyllästyin jatkuvaa miettimiseen mitä levyä ottais mukaan, cityssä tulee useimmiten mukavaa musiikkia.

Riippuu vähän millä ollaan liikkeellä, Lemmessä ei tällä hetkellä ole mankkaa kiinni, joten sillä tulee kuunneltua aina moottorin hurinaa ja koneena 1200 cc.
Jos taasen olen olen Sepellä liikenteessä niin saattaa olla radio auki, jolloin siellä soi YleX tai City tai sitten soi CD:ltä Rokki, heavy, jne. Joskus, mankan etupaneli jäänyt kotiin tai liian laiska laittamaan se paikoilleen, tulee myös kuunneltua moottorin hurinaa ja koneena 1700i
Patarouvalla eli perheen Samaralla muuten sama kuin Sepellä, mutta moottorina 1500i.
Eli lyhyesti mielialojen mukaan menee mitä tulee kotimatkalla kuunneltua.
Jos taasen olen olen Sepellä liikenteessä niin saattaa olla radio auki, jolloin siellä soi YleX tai City tai sitten soi CD:ltä Rokki, heavy, jne. Joskus, mankan etupaneli jäänyt kotiin tai liian laiska laittamaan se paikoilleen, tulee myös kuunneltua moottorin hurinaa ja koneena 1700i
Patarouvalla eli perheen Samaralla muuten sama kuin Sepellä, mutta moottorina 1500i.
Eli lyhyesti mielialojen mukaan menee mitä tulee kotimatkalla kuunneltua.
-
Saisikohan YLE:ltä ostaa vanhoista ohjelmista kopioita?
Olis tyylikästä kuunnella ruuhkassa (laatu-ohjelmaa) kuten
Naapurineljännes, näin naapurissa, säveliä neuvostoliitosta ja vielä kun
sais pätkiä uutisista kuinka neuvostoliiton viisivuotis-suunnitelma on jälleen kerran ylittynyt ja ihmiset hurraavat punalippujen alla
Olis tyylikästä kuunnella ruuhkassa (laatu-ohjelmaa) kuten
Naapurineljännes, näin naapurissa, säveliä neuvostoliitosta ja vielä kun
sais pätkiä uutisista kuinka neuvostoliiton viisivuotis-suunnitelma on jälleen kerran ylittynyt ja ihmiset hurraavat punalippujen alla

kuuntelu
Minä kuuntelen pakoputken pörinää, alumiiniovien räminää, renkaiden jyrinää, 1200 moottorin "karjuntaa" sekä kaikkea muuta paitsi stereoo tai puhelinta saati omia ajatuksia.
Taidan hommata Peltorit
Taidan hommata Peltorit

Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
Ennen kuuntelin novaa, mutta kun antenni sanoi työsopimuksen irti, on tullut kuunneltua cd- levyjä. Jahka oon kuunnellu kaikki levyt puhki, niin eiköhän siinä kohtaan taas ala löytyy aikaa vaihtaa uus antenni...
Levykokoelmasta löytyy Rasmusta, stratoa, nightwish, eppu, yö, jne....
Eli, kaikkea mahdollista.
Levykokoelmasta löytyy Rasmusta, stratoa, nightwish, eppu, yö, jne....
Eli, kaikkea mahdollista.
Yleensä tulee cd levyjä kuunneltua. Mutta jos ei levyjä niin radio city on ensimmäisenä kuuntelussa..
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05