Kuinka paljon ajat päivässä?
Kuinka paljon ajat päivässä?
Kuinka paljon ajatte ladan mittariin lisää kilometrejä päivässä? keskimäärin? Kertokaa myös larpan tiedot. Koulussa alkoi opettaja, aamulla väittämään ettei lada kestä päivittäistä ajoa. Kateellinen 

- Team perseauki racing
juu on sitä itekkin saannu tuota kuulla mutta joka aamu on lähteny ku palmun alta. kilometrja tulee n.16km suuntaansa amiksen pihaan ja hyvin on käyty viipurissa ja keskisellä jne... enen katsastusta vaihdoin tulpat ja käret eipä sitten ole muuta tarvinnu tänä kesänä tehäkkään koneelle niin auto on 1200l vm 88
ja tuo 2105 on vähän seissy mutta kyllä sekin käy ja kukkuu tosin bensan kultutus oli noilla tuplilla liian kallista joten laitoin melkein vakioksi niin ja päästöistä pitäs saada läpi tämän kuun loppuun.. no nyt sekin onnistuu.
ja tuo 2105 on vähän seissy mutta kyllä sekin käy ja kukkuu tosin bensan kultutus oli noilla tuplilla liian kallista joten laitoin melkein vakioksi niin ja päästöistä pitäs saada läpi tämän kuun loppuun.. no nyt sekin onnistuu.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Normipäivänä tulee n. 30 km mittariin eli töihin ja takaisin. Toki pitkiäkin reissuja on tehty ruisku-farkulla vm -97.
Harrasteautoon eli vm -87 1200L:n tuli viime kesänä n. 4000 km, jolla viime keväänä Ikaalisissa heti tallista oton jälkeen. Olipa tuo hetken vaimolla käyttöautona eli n. 20 km päivässä työmatkaa.
Vaimon Samaraan vm -95 tulee tuo 20 km päivässä työmatkaa. Autolla ajettu myös pitkää matkaa.
Summa summarum: Kaikki talouden autot kestävät hyvin päivittäistä ajoa. Autoille ei paljoa normihuoltoja enempää ole tehty.
Harrasteautoon eli vm -87 1200L:n tuli viime kesänä n. 4000 km, jolla viime keväänä Ikaalisissa heti tallista oton jälkeen. Olipa tuo hetken vaimolla käyttöautona eli n. 20 km päivässä työmatkaa.
Vaimon Samaraan vm -95 tulee tuo 20 km päivässä työmatkaa. Autolla ajettu myös pitkää matkaa.
Summa summarum: Kaikki talouden autot kestävät hyvin päivittäistä ajoa. Autoille ei paljoa normihuoltoja enempää ole tehty.
Päivittäin vajaata 10km tulee ajettua...
Mutta eipä ole opettaja siellä päin tienny mistä puhuu... Ladahan kestää päivittäisessä ajossa. Tuskin noita muutoin täällä tulis joka päivä monta vastaan tuolla lyhyelläkin ajolla.
Mutta eipä ole opettaja siellä päin tienny mistä puhuu... Ladahan kestää päivittäisessä ajossa. Tuskin noita muutoin täällä tulis joka päivä monta vastaan tuolla lyhyelläkin ajolla.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- Lada-Jussi
150 km päivässä joka arkipäivä, autona Samara 1,5i -95, hyvin kulkenut jo 30 tkm, aiemmin harrastin samaa ajoa Samara 1,3 -89:llä ja ei sekään noista ajoista kärsinyt, tosin vain 5000 tkm sillä ehdin taivaltaa.

No nyt kortin saannin jälkeen oon menny Ladalla jokapäivä kouluun...siitä kertyy yhteensä noin 8 km/päivä, jossei käy vielä kaupungilla herättämässä pahennusta
Bensaakin tuo ahmasee lähemmäs kympin...
Ja minä oon muutenkin niin persaukinen ettei oo kauhiasti varaa rällätä turhaan.
Niin ja Latahan on 1500S -90

Ja minä oon muutenkin niin persaukinen ettei oo kauhiasti varaa rällätä turhaan.
Niin ja Latahan on 1500S -90
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™