käännöstä
-
- Viesti:
käännöstä
Piru vie. Puolisen vuotta työ ja muutenkin kaverinani ollut venäjän kielen hallitseva henkilö, joka kai voisi käännellä noita venäjän tekstejä. Nyt vasta hokasin... tsori.
No se on tietty kaverista kiinni.
A vodka harashoo
A vodka harashoo
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Re: käännöstä
Mulla se tuo parempi puolisko hallitsee myös ks. kielen melekolailla sujuvasti.Martigan kirjoitti:Piru vie. Puolisen vuotta työ ja muutenkin kaverinani ollut venäjän kielen hallitseva henkilö, joka kai voisi käännellä noita venäjän tekstejä. Nyt vasta hokasin... tsori.
A vodka harashoo

-
- Viesti:
voihan venäjä
Miksei kukaan oo "käyttänyt hyväkseen". Näin rumasti sanottuna...
Itsellä kun tuli vasta mieleen, niin soitin kaverille. Ei ainakaan tyrmännyt ajatusta. Annoin osoitteen ja jo katseli ladaforumia. Saa nähdä liittyykö Nissani mies, Lynx Lynx areenalle? Toivottavasti.
Mutta jos on dokumenttia käännettävänä, niin eiköhän laiteta vaimoja, yms niitä kääntämään.
Itsellä kun tuli vasta mieleen, niin soitin kaverille. Ei ainakaan tyrmännyt ajatusta. Annoin osoitteen ja jo katseli ladaforumia. Saa nähdä liittyykö Nissani mies, Lynx Lynx areenalle? Toivottavasti.
Mutta jos on dokumenttia käännettävänä, niin eiköhän laiteta vaimoja, yms niitä kääntämään.

Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
-
- Viesti:
käännös ...
Juuri näin, tai sitten ei. Mutta kuten samarai sanoi! Rautalankaa.
Eli yleistä käännöstä venäjänkielisistä dokumenteista. Kunhan saadaan apua, niin ok. Kaikki apuhan on kotiin päin, eikö?
Onhan meillä useampaan otteeseen ollut noita kyrillisiä tekstejä täällä ryhmässä (mm. ajotietokoneet). Itse ne on kuitenkin pitäny oivaltaa.
Eli yleistä käännöstä venäjänkielisistä dokumenteista. Kunhan saadaan apua, niin ok. Kaikki apuhan on kotiin päin, eikö?
Onhan meillä useampaan otteeseen ollut noita kyrillisiä tekstejä täällä ryhmässä (mm. ajotietokoneet). Itse ne on kuitenkin pitäny oivaltaa.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Kun täällä foorumilla kerta on venäjänkielen hallitsevia henkilöitä, niin kuka ottaisi hommaksi kääntää 110:n korjausoppaasta vaihdelaatikon purkamisohjeet? Ne voisi laittaa sitten suomenkielisinä versioina vaikka Lada Infoon, koska samat ohjeet soveltuu niin 110:n kuin Samaraankin. Voisin skannata oppaasta halukkaalle kääntäjälle ja laittaa sähköpostilla tulemaan.
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver
Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
Hypnotic Silver
Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V