Pikkulinnut
-
Pikkulinnut
Tulipahan ostettua kolme kiloa auringonkukansiemeniä; pikkulinnuille
- Lada-Jussi
painukoot etelään ja pysykööt siellä, ettei tule mitään lintuinfluenssaa, sitten kaikki voi ajaa rauhassa runsaspäästöisillä Ladoilla, olematta huolissaa pikkulintujen terveydestä.

-
No jaa, kun eivät mua häiritse niin en mä niitä. Eli en ruoki, mutta eivät mitenkään kyllä nuo häiritse minuakaan. Päinvastoinhan se vaan ilahduttaa kauniina talviaamunakin jos talitintti koputtelee ikkunaan ja pää vinossa kurkistelee, talviromantiikkaa u know...
ladamaster: Höm, en ole moisesta kuullut. Mutta jos kerta laudalla oli, niin miten olisi jos kysyisit rautakaupasta? Tai jos tarkoitit lintulautaa niin lintukirjasta? Yksi vaihtoehto olisi myös käydä deltasta kyselemässä varaosanumeroa, ja sitten tutkia saisiko Venäjältä moista halvemmalla?
ladamaster: Höm, en ole moisesta kuullut. Mutta jos kerta laudalla oli, niin miten olisi jos kysyisit rautakaupasta? Tai jos tarkoitit lintulautaa niin lintukirjasta? Yksi vaihtoehto olisi myös käydä deltasta kyselemässä varaosanumeroa, ja sitten tutkia saisiko Venäjältä moista halvemmalla?
Vauhdin tae - alamäki
Mulla oli lintulauta (6 kerros). Naapuri valitti (kerrostalokyttääjä, kuulemma lentää jotain höyheniä/siemenen kuoria hänen parvekkeeleen. Parvekkeeni ei ole vieressä eikä ylä eikä alapuolella).
Mitä teen??:
1. Hankin isomman linulaudan ja annan piut paut häätöuhalle
.
2. Kyttään ettei muillakaan ole lintulautaa kun ei kerta mullakaan
.
3. Eliminoin kyttäävän naapurin (hätä keinot keksii)
.
4. Satsaan aikani parempaan viihteeseen=> Ladojen ropaaminen
.
Nimimerkillä: Todella kyllästynyt
.
Mitä teen??:
1. Hankin isomman linulaudan ja annan piut paut häätöuhalle

2. Kyttään ettei muillakaan ole lintulautaa kun ei kerta mullakaan

3. Eliminoin kyttäävän naapurin (hätä keinot keksii)

4. Satsaan aikani parempaan viihteeseen=> Ladojen ropaaminen

Nimimerkillä: Todella kyllästynyt

Lada rules
- ladoilla radalle
pikkulintu
Siis tyhmänä Stadilaisena ja betoniviidakon kasvattina kysyn. Mikä prkl on pikkulintu ? Luokitellaanko lokki sellaiseksi? Muuten menkööt etelään. Eivät silloin pasko mun auton katolle. Ja RTJN:lle vihje hommaa isompi lintulauta ja enempi sottaavia siemeniä. Jos vaikka naapuri muuttais pois. 

Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE