Käytätkö lohkolämmitintä kalenterin vai lämpötilan mukaan?
Käytätkö lohkolämmitintä kalenterin vai lämpötilan mukaan?
Itse olen vähän laiska käyttämään lohkolämmitintä, mutta vähän saa jo mennä pakkaselle ennen kuin johto kaivetaan esiin.
Vaimo käyttää säännöllisemmin.
Vaimo käyttää säännöllisemmin.
Ihan lämpötilan mukaan laittellaan. Ohan tuo melkein aina arkisin piuhan perässä, vaikka olisi +5...muuten saa palella koko koulumatkan kun ei oo pitkä matka.
Lämmitysaikahan pitäs olla -5-+5 välillä muka vaan ½ tuntia. Ei tuo mun lämppäri ainakaan lämmitä edes plussan puolella ollessa konetta oikeastaan yhtään ½ tunnissa. Tommonen tunti niin alkaa jotain lämpöä jo ollakkin.
Lämmitysaikahan pitäs olla -5-+5 välillä muka vaan ½ tuntia. Ei tuo mun lämppäri ainakaan lämmitä edes plussan puolella ollessa konetta oikeastaan yhtään ½ tunnissa. Tommonen tunti niin alkaa jotain lämpöä jo ollakkin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
- Lada-Jussi
Lohko
Häh?? Mikä on lohkolämmitin?? Onko Ladaan saanut sellaistakin?? Luokitellaanko pilkkihaalari sellaiseksi? Siis ei ole lohkolämmitintä eikä tule. Tarkenee sitä muutenkin. Ikkunoita raapiessa auto ehtii lämmetä senverran että voi pilkkihaalarin ottaa päältä pois ja nostaa karvahatun reunat pois korvien päältä.

Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
Lähinnä pakkasmittarin mukaan eli jos alkaa meneen alle -15 pakkanen niin sitten laitan johdon päähän..
Tällä hetkellä ei ole edes sopivaa johtoa tuohon lämppäriin kun erelin vaihdoin länsimaiseen jotta vielä sais jossain välissä tuon haaroitus sarjan laitettua ja ehkä jopa sisätilan lämppärin. (huom. Ehkä)
Tällä hetkellä ei ole edes sopivaa johtoa tuohon lämppäriin kun erelin vaihdoin länsimaiseen jotta vielä sais jossain välissä tuon haaroitus sarjan laitettua ja ehkä jopa sisätilan lämppärin. (huom. Ehkä)
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-